۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۷۴۶
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

سازمان‌های بین‌المللی مزدوری خود را به استکبار و صهیونیست جهانی ثابت کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه سازمان های بین المللی مزدوری خود را نسبت به استکبار و صهیونیست جهانی ثابت کرده اند، گفت: فرجام و عاقبت صدام، دیکتاتور عراق در انتظار همه جنایتکاران و دیکتاتورها است.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين


حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به لشگرکشی نیروهای عربستان و امارات به بحرین و کشتار مردم بی دفاع مسلمان بحرین تصریح کرد: مردم بحرین تظاهرات مسالمت آمیزی داشتند و حقوق مسلم خود را می خواستند، اما متاسفانه با سرکوب وحشیانه نیروهای این کشور و همچنین ماموران اعزام شده از عربستان و امارات روبرو شدند.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه دولت بحرین خواسته های به حق مردم این کشور را با خشونت پاسخ داد، ابراز داشت: اینها نشان دادند که حداقل برخوردهای انسانی را هم حاضر نیستند با مردم خود داشته باشند وخوی ددمنشانه خود را نشان دادند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه هیچ قانون بین المللی اجازه دخالت به کشورهای خارجی را نمی دهد، عربستان و امارات به بحرین نیرو فرستادند تا اینکه با مردمی که به دنبال حقوق خود هستند برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی مداخله نظامی عربستان و امارات را بدترین و زشت ترین نوع دخالت در امور داخلی مردم یک کشور دانست و اظهار داشت: بدون شک این نوع حرکت ها که در نهایت وحشی گری است، سرانجامی جز ضرر برای این خائنان و جنایتکاران نخواهد داشت و حلیه ای که اینها برای از بین بردن مردم مسلمان به کار می برند روزی دامن گیر خودشان خواهد شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: ان شاءالله فرجام صدام جنایتکار که مردم خود را بیرحمانه مورد هدف قرار می داد، در انتظار این دیکتاتورها و وحشی ها است.

وی سکوت مرگبار محافل و نهادهای بین المللی را محکوم کرد و گفت: در این فاجعه مجامع و نهادهای بین المللی هم نشان دادند که کوچک ترین ارزشی برای خون و جان انسان ها قائل نیستند.

استاد سطح عالی حوزه علیمه قم عنوان داشت: این نهادها با سکوت خود اجازه دادند که دیکتاتورها با خشونت تمام به جان مردم بیفتند و آنها را سرکوب کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته سازمان های بین المللی پیش از این هم مزدور بودن خود نسبت به استکبار و صهیونیسم را نشان داده بودند و این چیز جدیدی نیست و در جریان جنگ عراق علیه ایران هم تا اواخر حاضر به عکس العمل نشدند.

عضو جامعه مدرسین اظهار داشت: از سازمان کنفرانس اسلامی انتظار بیشتری می رفت که باید به عنوان نهادی مسلمان و عرب در برابر ظلم و جنایت علیه مردم یک کشور عرب و مسلمان واکنش نشان می دادند که متاسفانه این امر نیز محقق نشد.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره)، بیان داشت: همه ملت های آزادیخواه و مجامع جهانی از این ظالمان اعلام انزجار کنند و در برابر این وحشی گری های ددمنشانه ساکت نباشند.

وی افزود: خوشبختانه دولت جمهوری اسلامی ایران هم واکنش خوبی نشان داد و باید پیگیر این مساله باشد تا هرچه سریعتر از ظلم به مردم بحرین جلوگیری شود. /924/ت302/ع

ارسال نظرات