۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۸۸۵
یکی از علمای حجاز:

سکوت در برابر جنایات و کشتار مردم بحرین روا نیست

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان و علمای حجاز، با محکوم کردن جنایات و کشتار بیرحمانه مسلمانان بحرین، از سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر انتقاد کرد و سکوت در برابر این اتفاقات تلخ را روا ندانست.
راهپيمايي وحدت در بحرين
حجت‌الاسلام عبدالحسین البخشی از روحانیان حجاز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث و فجایع تلخ در کشور بحرین، ابراز داشت: آنچه در بحرین می گذرد و سکوت مجامع جهانی را همه می بینند.

وی با محکوم کردن جنایات در بحرین و کشتار مسلمانان و شیعیان این کشور، گفت: مردم این کشور به صورت مسالمت آمیز حقوق خود را مطالبه می کنند، اما در مقابل با گلوله و اسلحه پاسخ می گیرند.

این روحانی تاکید کرد: سکوت در برابر فجایع و کشتاری که در بحرین صورت می گیرد روا نیست و به هر نحو ممکن باید اعتراض خود را نشان دهیم.

حجت‌الاسلام عبدالحسین البخشی خاطرنشان کرد: مسلمانان و طوائف مختلف اسلامی و حتی ملت های غیر مسلمان باید حمایت خود را از انقلاب مردم بحرین اعلام کنند تا آنها به حقوق مسلم شان برسند.

وی با محکوم کردن سکوت مجامع جهانی در قبال این اتفاقات و کشتار بیرحمانه مردم بحرین، گفت: آنچه بر ملت بحرین می گذرد اسباب اندوه و غم ما را فراهم کرده است.

این روحانی اهل حجاز ابراز داشت: ان شاءالله خداوند تبارک و تعالی مبارزان و مقاومان بحرینی را به حق حضرت محمد(ص) و اهل بیت شریف ایشان یاری کند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات