۰۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۹۸۶
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

شعار جهاد اقتصادی باید منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی کامل ایران اسلامی شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که شعار جهاد اقتصادی باید منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی کامل ایران اسلامی شود، گفت: هدف از این شعار رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی در کنار استقلال فرهنگی و سیاسی کشور است.
حجت الاسلام والمسلمين جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» گفت: شعار جهاد اقتصادی در سایه همت و کار مضاعف تحقق می یابد.

وی با تأکید براین که نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها یک حرکت تشریفاتی و شعاری نیست، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر ساله جهت گیری مورد نیاز هر سال را مشخص می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان دیده‌بان هوشیار نظام  اسلامی در آغاز هر سالی نیاز کشور را رصد می‌کنند و جهت‌گیری دستگاه‌های مختلف نظام را مشخص می‌ کنند، بیان داشت: انتخاب جهاد اقتصادی برای سال 90 نیز نشان دهنده نیاز کشور و دستگاه های اجرایی به تلاش بیشتر در عرصه اقتصادی بوده است.

وی، نامگذاری هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی را سبب توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف دانست و افزود: نامگذاری شعارهای مختلف در هرسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبین تدبیر، دوراندیشی و ریشه در نگاه واقع بینانه و کارشناسانه معظم له داشته که باید به آن جامه عمل بپوشانیم. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نامگذاری مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر زمینه خودکفایی و پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف فراهم کرده است، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح هدفمند سازی یارانه در کشور نامگذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی سبب رونق گرفتن فعالیت های اقتصادی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری سال گذشته به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف سبب ایجاد تحرک و پویایی مضاعف در بخش های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند، گفت: پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های مختلف تنها گوشه ای از تأثیرات همت و کار مضاعف بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، تحریم اقتصادی را یکی از مهم ترین حربه های چند سال اخیر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: تحقق عملی شعار امسال همه توطئه های دشمنان را در عرصه اقتصادی علیه ایران اسلامی را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که اقتصاد کشور ما نیازمند یک جهاد عملی است، ادامه داد: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهاد اقتصادی» موتور محرکه اقتصاد کشور خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جهاد اقتصادی سبب استحکام پایه های اقتصاد کشور در برابر تحریم های اقتصادی دنیا علیه ایران اسلامی می شود، افزود: برنامه ریزی سران قوا به منظور تحقق واقعی این شعار یک ضرورت مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، تلاش شبانه‌روزی، انگیزه الهی و با هدف مقابله با دشمن از جمله مهم ترین ارکان جهاد اقتصادی دانست و ادامه داد: همه کارگزاران نظام اسلامی وظیفه دارند این ارکان مهم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

امام جمعه بهشهر خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال مقام معظم رهبری می‌تواند یک حرکتی نو و برگی جدید در تحولات اقتصادی کشورمان و منطقه باشد تا در کمال شایستگی بتوانیم به چشم‌انداز توسعه بیست ساله دست یابیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شعار جهاد اقتصادی باید منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی کامل ایران اسلامی شود، گفت: هدف از این شعار رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی در کنار استقلال فرهنگی و سیاسی کشور است.
 
وی با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از سه دهه است که همه تلاش خود را برای ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته اند، ادامه داد: جهاد اقتصادی در دهه چهارم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است می تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری مقتدر در عرصه های بین المللی تبدیل کند./950/ت301/ص
ارسال نظرات