۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۴۰۹

نام نویسی دبیرستان دخترانه «هدی» 5 ادریبهشت آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرستان دخترانه هدی، وابسته به جامعةالزهرا(س)برای سال تحصیلی 91 ـ 90 از داوطلبان واجد شرایط از 5 تا 25 اردیبهشت‌ماه 1390 ثبت نام به عمل می‌آورد.
نام نویسی دبیرستان دخترانه «هدی» 5 ادریبهشت آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرستان دخترانه هدی، وابسته به جامعةالزهرا(س)برای سال تحصیلی 91 ـ 90 از داوطلبان واجد شرایط از 5 تا 25 اردیبهشت‌ماه 1390 ثبت نام به عمل می‌آورد و پس از برگزاری آزمون، نفرات برتر را پذیرش می‌کند.

شرایط پذیرش در این فراخوان تابعیت جمهوری اسلامی ایران، سکونت در شهر قم به همراه خانواده، دارا بودن مدرک سوم راهنمایی با معدل 18 به بالا، نداشتن سن بیش از 16 سال (متولدان اول فروردین 1374 به بعد) و کسب امتیاز در آزمون ورودی و مصاحبه اعلام شده است.

این گزارش حاکی است، حافظان کل قرآن و فرزندان خانواده‌های ایثارگران از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است که ثبت نام منحصراً از طریق سایت جامعـةالزهرا(س) به نشانی www.jz.ac.ir انجام می‌گیرد. ثبت نام موقعی کامل می‌شود که کد رهگیری توسط متقاضی دریافت شود و به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بنا بر این گزارش، از قبول شدگان در آزمون ورودی به ترتیب امتیاز به تعداد 2 برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت به عمل می‌آید، و در نهایت از بین دعوت شدگان به مصاحبه به میزان آمار دو کلاس پذیرفته می‌شوند.

همچنین، سؤالات امتحانی از کتب سال سوم راهنمایی خواهد بود. تحصیل در دبیرستان رایگان بوده ولی در قبال سرویس ایاب و ذهاب و فعالیت‌های فوق برنامه بخشی از هزینه‌ها دریافت خواهد شد.

مواد امتحانی این آزمون تعلیمات دینی و قرآن، عربی، ادبیات فارسی، ریاضی و زبان انگلیسی است.

زمان آزمون جمعه، 27 خرداد 1390 رأس ساعت 9 صبح و مکان آن، قم، سالن آیت‌الله بهاءالدینی جامعـةلزهراء(س) است.

این گزارش حاکی است، کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای چهارشنبه، 25 و پنج‌شنبه، 26 خردادماه 1390 از طریق سایت جامعـةالزهرا(س) توزیع می‌شود. زمان اعلام نتایج نیز 5 تیر 1390 خواهد بود./917/د102/ص
ارسال نظرات