۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۵۷۲
امام جمعه گیلانغرب:

قیام مردم منطقه مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و برای استیفای حقوق‌شان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گیلان‌غرب، موج خیزش بیداری امت اسلام را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم بحرین، گفت: دولت سعودی و آل خلیفه می خواهند به اختلافات قومی و قبلیه ای دامن بزنند.
نا آرامي هاي مصر
حجت الاسلام محمد آفتابی امام جمعه گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات بحرین، ابراز داشت: متاسفانه در تقابل حق و باطل عده ای در دام شیطنت استکبار جهانی و آمریکا افتاده اند.

وی با بیان اینکه ریشه بیداری اسلامی در انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: امروز پیش بینی های امام راحل و مقام معظم رهبری در حال تحقق است و ملت های جهان بیدار شده اند و در برابر مستبدان و خودکامگان قیام کرده اند.

حجت الاسلام آفتابی، موج بیداری و خیزش امت اسلام را دارای پیام های مختلف دانست و ابراز داشت: پیام این بیداری به استبکار جهانی و حاکمان دست نشانده این است که امروز اگر ملت‌های جهان بیدار شده‌اند به دلیل مسائل اقتصادی نیست.

وی افزود: ملت‌های مسلمان جهان بر اثر ظلم، جنایت و تبعیضی که از سردمداران ظالم و نوکران استکبار دیده اند بپا خاسته‌اند و قیام‌شان مبتنی ارزش‌های اسلامی و دینی و برای استیفای حقوق مسلم‌شان است.

امام جمعه گیلانغرب با اشاره به آیات و روایاتی عنوان کرد: راه استکبار جهانی و دشمنان به بن بست ختم می‌شود و حتما حق پیروز و استکبار ذلیل و خوار خواهد شد.

حجت الاسلام آفتابی تأکید کرد: پیام موج بیداری اسلامی برای امت اسلام این است که متحد و در کنار هم باشند و با طرح مسائل قومی و قبیله‌ای زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نکنند.

وی با ابراز تأسف از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع بحرین، گفت: ملت بحرین اعم از شیعه و سنی برای استیفای حقوق خود بپا خاسته اند، اما متاسفانه با گلوله و تانک به خواسته های شان پاسخ داده می شود.

امام جمعه گیلانغرب تصریح کرد: دولت سعودی و آل خلیفه می‌خواهند به اختلافات قومی و قبلیه‌ای دامن بزنند و مسلمانان جهان در سراسر دنیا باید به این مسأله مهم توجه کنند.

حجت الاسلام آفتابی با بیان این‌که موج بیداری امت اسلام یک پیام هم برای ملت ایران دارد، تصریح کرد: ملت ایران خوب می‌دانند که انقلاب اسلامی که به رهبری امام و مقام معظم رهبری شکل گرفته، حق است و هر باطلی که در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفته، به مرور زمان نابود شده است.

وی با تاکید بر این‌که همه باید تابع رهبری و ولی فقیه باشیم، گفت: نباید ذره‌ای از اصول و آرمان‌های انقلاب کوتاه بیایم بلکه باید حامی نظام و رهبری و ولایت باشیم و از اصول‌مان کوتاه نیایم؛ چراکه دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد ارزش‌های را کمرنگ کند.‌/924/ت302/س
ارسال نظرات