۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۸۶۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جامعه الزهرا اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ کارت ورود به جلسه آزمون دوره های عمومی و تکمیلی جامعه الزهرا از شنبه 27 فروردین 1390 توزیع می‌شود.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جامعه الزهرا اعلام شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کارت ورود به جلسه آزمون دوره های عمومی و تکمیلی جامعه الزهرا از شنبه 27 فروردین 1390 از طریق سایت این مرکز حوزوی به نشانی jz.ac.ir قابل دریافت است.

براساس این گزارش، داوطلبانی که در آزمون ورودی دورهای عمومی و تکمیلی جامعه الزهرا در سال جاری نام نویسی کرده‌اند، می بایست کارت ورود به جلسه آزمون را از شنبه 27 فروردین 1390 از طریق سامانه اینترنتی این مرکز حوزوی دریافت کنند.

این گزارش حاکی است،‌پذیرش خواهران در دوره های عمومی و تکمیلی جامعةالزهراء(س)برای سال تحصیلی 91 ـ 90 از 19 دی تا 12 بهمن 1389 صورت گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، آزمون ورودی هردو برنامه‌ساعت 9 صبح روز جمعه 2 اردیبهشت 1390 در مراکز مشخص شده که داوطلب در زمان ثبت نام انتخاب کرده است، برگزار می شود.

لازم به ذکر است،‌ سؤالات آزمون متقاضیان دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی از کتاب های آشنایی با قرآن جلد 1و2 و انسان کامل اثراستاد شهید  آیت اللّه مطهری ، ادبیات فارسی وعربی سه ساله دبیرستان رشته علوم انسانی خواهد بود.

همچنین سؤالات آزمون متقاضیان دارای مدرک کاردانی و بالاتر، از کتا ب های امامت و رهبری، خاتمیت، مسأله حجاب و آشنایی با قرآن (جلد4)  از آثار استاد شهید آیت اللّه مطهری است.

گفتنی است، اسامی قبول شدگان در آزمون و زمان مصاحبه آنان 25 اردیبهشت 1390 در وب سایت جامعة الزهراء (س) به نشانی www.jz.ac.ir درج خواهد شد./917/پ202/ص

ارسال نظرات