۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۰۶۴
معاون اجرایی جمعیت تعاون اسلامی:

نام‌نویسی دوره تربیت مربی مدارس رستگاران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت تعاون اسلامی برای تربیت مربی مدارس رستگاران از بین طلاب علاقه‌مند نام‌نویسی می‌کند.
دوره آموزشي+كلاس درس+ درس حوزه


حجت الاسلام محمد جواد محمدی، معاون اجرایی جمعیت تعاون اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: جمعیت تعاون اسلامی جهت اعزام طلاب و فضلا به مدارس رستگاران در سال تحصیلی 91-90 از علاقمندان دعوت به همکاری می‌کند.

وی بیان داشت: طلاب علاقمند پس از نام‌نویسی در موسسه تعاون اسلامی، در یک دوره یک ساله آموزش های لازم را می‌بینند و برای ورود به این مدارس آماده می شوند.

حجت الاسلام محمدی گفت: طلاب در موسسه تربیت و تعلیم امام صادق(ع) با آموزش هایی همچون مشاوره، آموزش خانواده، مدیریت مدارس و ... آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس رستگاران در شهرهای گوناگون فعالیت دارد بر اساس نیازهای موجود دوره‌های متناسب برای طلاب در نظرز گرفته شده که می توان به دوره‌های شیعه شناسی، آیین وهابیت و پاسخ گوئی به شبهات اشاره کرد.

مدیر اجرایی موسسه تعاون اسلامی بیان داشت: در طول این دوره یکساله، طلاب با شرکت در اردوهای آموزشی و کارورزی در مدارس به کسب مهارت می پردازند.

وی گفت: بعد از اتمام دوره یکساله، طلاب با توجه به قوت های علمی و اجرائی در سه بخش رییس مجتمع آموزشی، مدیر مدرسه و کادر آموزشی گزینش می شوند.

حجت الاسلام محمدی گفت: کلاس های این موسسه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در محل موسسه تعاون اسلامی به نشانی قم ـ خیابان صفائیه ـ کوچه آمار برگزار می‌شود. /909/ت303/ع

ارسال نظرات