۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۴۴۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

تضعیف اعتقادی نسل جوان مهم‌ترین هدف گروه‌های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری برگزاری گفتمان‌های دینی را بهترین سلاح برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: برگزاری مستمر این گونه نشست ها سبب افزایش سطح آگاهی های دینی و فرهنگی نسل جوان جامعه می شود.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، امروز در جمع استادان گفتمان دینی، برگزاری گفتمان های دینی را بهترین سلاح برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: برگزاری مستمر این گونه نشست ها سبب افزایش سطح آگاهی های دینی و فرهنگی نسل جوان جامعه می شود.

وی برگزاری گفتمان های دینی جهت افزایش بصیرت دینی در دانش آموزان را ضروری اعلام کرد و افزود: زمینه رشد و آگاهی نسل جوان در این گونه نشست های تخصصی فراهم می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به گسترش فعالیت های فرقه های انحرافی در سطح جامعه، آشنایی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان با نحوه فعالیت این گروهک‌ها را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: جوانان و نوجوانان باید هوشیار باشند که در دام این فرقه‌های ضاله گرفتار نشوند.

حجت الاسلام صادقی به حمایت‌های گسترده نظام سلطه از فرقه‌های ضاله در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: امروز گروه‌های ضاله و انحرافی پیاده نظام دشمنان برای اجرای اهداف شوم آنها در جامعه هستند.

وی اشاره به این که فرقه های انحرافی همه تلاش خود را برای تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان به کار گرفته‌اند، ادامه داد: استکبار جهانی نیز با سرمایه‌گذاری گسترده در این بخش به دنبال تقویت این گروه‌های انحرافی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مرکز استان با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دانش آموزی آشنایی با معارف مهدویت در ساری، گفت: در سال جدید نیز برگزاری این گفتمان ها و دوره‌های آموزشی به طور جدی دنبال می شود.

وی، آشنایی نسل جوان با اندیشه های مهدوی را ضروری برشمرد و افزود: معارف اصیل مهدوی باید از دوران نوجوانی به گونه تأثیر‌گذار برای نسل جوان تبیین شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که متأسفانه دشمنان اسلام امروز همه تلاش خود را برای تضعیف معارف مهدوی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: در همین راستا تبیین صحیح مفهوم انتظار می‌تواند نسل جوان جامعه را از توطئه افکنی‌های دشمنان مصون دارد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تبیین جایگاه مهدویت و مفهوم انتظار در جامعه اسلامی سبب جهانی شدن این تفکر اسلامی می شود، خاطرنشان کرد: انتظار ظهور در نظام اسلامی نباید تنها درحد مفاهیم انتزاعی باقی بماند.

وی با اشاره به این که متأسفانه بسیاری از افراد جامعه اسلامی با وظیفه اصلی یک منتظر واقعی آشنا نیستند، خاطرنشان کرد: متولیان دینی جامعه باید اقشار مختلف را با  وظیفه یک منتظر آشنا سازند تا شاهد جامعه ای مهدوی باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات