۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۱۵۲
مدیرعامل بنیاد مهدویت خوزستان:

اثرات مثبت فرهنگی و مذهبی جهاد اقتصادی غیر قابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خوزستان، اظهار داشت: فرمایش و تدبیر رهبر معظم انقلاب اگرچه از نظر ظاهری ارتباط مستقیم با مسایل مالی دارد، اما اثرات مثبت فرهنگی و مذهبی آن قابل انکار نیست، از این رو اتحاد همه جانبه مسؤولان و مردم برای تحقق این شعار ضروری است.
جهاد اقتصادي
سید احمد پورفرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این نامگذاری، حرکتی مدبرانه از سوی رهبری است که از چند نظر تبیین می‌شود.

پورفرجی، با بیان این که با برخورداری از اقتصادی پویا و شکوفا بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی مرتفع می‌شوند، اظهار داشت: این مقوله هم بر فرهنگ و هم بر دیگر مسایل زندگی انسان تأثیر مستقیم دارد.

وی نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب را مقابله با تحریم اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: اگر اقتصاد به کمک فرهنگ بیاید، خروجی قابل توجهی داشته و ملموس خواهد بود، زیرا فقر اگر در جامعه رخنه کند بر فرهنگ و مسایل مذهبی تأثیر سوء می‌گذارد.

این فعال عرصه مهدویت، با اشاره به این که زمانی که انسان بدون داشتن دغدغه اقتصادی باشد، مباحث قرآنی، مذهبی و مهدویت را به خوبی درک می‌کند، اذعان داشت: توجه همه جانبه به چنین مباحثی نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق از سوی مسئولان است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه خوزستان، خاطر نشان کرد: فرمایش و تدبیر رهبر معظم انقلاب اگرچه از نظر ظاهری ارتباط مستقیم با مسایل مالی دارد، اما اثرات مثبت فرهنگی و مذهبی آن قابل انکار نیست؛ از این رو اتحاد همه کارگزاران نظام و ملت لازمه تحقق این شعار است.

وی در پایان سخنان خود، یادآور شد: خوشبختانه چرخه اقتصادی ایران اسلامی روبه رشد و شکوفایی است و در سالی که به نام جهاد اقتصادی مزین شده باید چرخه اقتصادی کشور با همت مسؤولان و کارگزاران دولتی نسبت به گذشته افزایش و ترقی بیشتری داشته باشد./9455/ت302/ص
ارسال نظرات