۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۲۷۰
آیت الله طبرسی:

خلوص نیت رهبرمعظم انقلاب مهم‌ترین عامل عبور از فتنه‌ها و بحران‌ها بوده است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام سلطه هر روز توطئه ای جدید علیه نظام اسلامی تعریف می‌کند، گفت: خلوص نیت رهبرمعظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین عامل عبور از فتنه ها و بحران های چند سال اخیر بوده است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جلسه ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه، با مهم ارزیابی‌کردن مسأله تبلیغ در ‌جامعه‌ گفت: تبلیغ دین یکی از سخت ترین وظایف روحانیت است.

وی با بیان این که جامعیت تبلیغ یک موضوع حائز اهمیت است، افزود: تبلیغ دین باید از جامعیت مناسبی برخوردار باشد تا سبب تأثیرگذاری مناسب بر مخاطب شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان اسلام روش های تبلیغی بسیاری را در اختیار دارد، بیان داشت: امروز اکثر رسانه های معتبر دنیا در اختیار صهیونیست ها است و از این همین رسانه های وابسته برای اهداف پلید و شیطانی خود به تبلیغ مشغول هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه به روحانیت در خور شأن این جایگاه مقدس نبود، تصریح کرد: اما امروز و به برکت انقلاب روحانیت از اعتبار و جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز فضای تبلیغی در سطح کشور کاملاً محیا است، بیان داشت: در گذشته تبلیغ دین مبین اسلام با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود و مبلغان به سختی می‌توانستند در این عرصه فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز همه ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم، خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران احیاگر اندیشه‌های ناب اسلامی در دنیا است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود زمان‌شناس، جامعه‌شناس و جوان‌شناسی را بخشی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری اعلام کرد و افزود: امروز روحانیت برای ارتباط با نسل جوان جامعه باید با زبان خودش با او صحبت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که زبان قصه، هنر و داستان نیز می تواند ابزاری برای تبلیغ دین باشد، گفت: بهره گیری از این ابزار تبلیغی نیز می تواند در رسیدن به اهداف متعالی اسلام نقش آفرین باشد.

آیت الله طبرسی، بحران هویت را یکی از مهم‌ترین مشکلات جوان امروز دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان باید هویت دینی، اسلامی، ملی و انسانی را در نسل جوان جامعه تقویت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تدوین کتبی با نگارش روان، ساده و قابل فهم برای تبلیغ دین به منظور استفاده نسل جوان جامعه یک ضرورت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که نسل جوان جامعه ما آماده پذرش حق است، گفت: پیوند میان جوان و روحانیت با عمیق‌تر شود تا جلوی سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی از این قشر آینده‌ساز کشور گرفته شود.

آیت الله طبرسی، خلوص نیت را یکی دیگر از مسائل مورد توجه برای مبلغان دانست و گفت: یک مبلغ اگر با خدا و امام زمان(ع) معامله کند در همه کارهایش موفق خواهد بود و همین نکته نیز مهم‌ترین عامل موفقیت امام راحل بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مدیریت رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول بیش از بیست سال گذشته بر ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: علیرغم همه توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به این نظام الهی، اما امروز ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمان دیگری در دنیا نقش آفرین است.

امام جمعه ساری، خلوص نیت رهبرمعظم انقلاب اسلامی را مهم ترین عامل عبور از فتنه ها و بحران های چند سال اخیر دانست و بیان داشت: علیرغم این که دشمنان با همه تلاش در برابر نظام اسلامی ایستاده اند، اما کشورمان هر روز بالنده تر می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات