۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۱۰۰
مفتی کل سوریه:

رویارویی با فتنه علیه مقاومت وظیفه ای شرعی دینی و اخلاقی است

خبرگزاری رسا ـ شیخ حسون با تاکید بر اهمیت نقش روحانیون و علما در حفظ وحدت ملی، امنیت و ثبات کشور، رویارویی با فتنه را وظیفه ای شرعی، دینی و اخلاقی دانست.
شيخ احمد بدرالدين حسون مفتي سوريه بدرالدين حسون و علماي ادلب
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی کل سوریه، روز گذشته در گردهمایی ائمه مساجد و خطبای جمعه در شهر ادلب سوریه با تاکید بر اهمیت نقش روحانیون و علما در حفظ وحدت ملی، امنیت و ثبات کشور و رویارویی با طرح های شوم دشمنان علیه ثبات و بازدارندگی داخلی این کشور، گفت: سوریه در مسیر اصلاحات و تامین خواسته های شهروندان سوری و بهبودبخشی اوضاع معیشتی و اقتصادی آنها پیش خواهد رفت.

وی خواستار هوشیاری در رویارویی با دسیسه های دشمنان علیه سوریه شد و افزود: رویارویی با فتنه به ویژه با توجه به طرح های تحریک آمیز دشمنان به منظور در هم شکستن وحدت ملی در سوریه به عنوان پناهگاه مقاومت، وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی در چارچوب پاسداری از آزادی و کرامت شهروندان و رویارویی با دشمنان انسانیت است.

شیخ حسون با اشاره به این که ملت سوریه در طول تاریخ ثابت کرده است که همواره از وحدت و یکپارچگی خود در برابر تجاوزگران و فتنه انگیزان دفاع کرده است، افزود: مساجد و منابر باید مکانی برای خیر، بخشندگی، تسامح، همکاری میان مردم و آگاه سازی نسبت به تفرقه افکنی های برخی شبکه های تلویزیونی ماهواره ای باشد./981/ب902/گ
ارسال نظرات