۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۱۱۳
آیت الله نوری همدانی:

قدرت های استکباری در برابر سیل خروشان امت اسلام نمی توانند مقاومت کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی موج خیزش و بیداری امت اسلام را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: قدرت های استکباری و استعماری نمی توانند در برابر سیل خروشان مسلمانان مقاومت کنند.
 آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در چهارمین روز از سفر خود به استان البرز به شهرستان نظرآباد از توابع این استان سفر کرد.

این مرجع تقلید در جمع پرشور مردم نظرآباد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر ضرورت توجه جامعه به شخصیت این بانوی گرامی و الگوگیری از ایشان تاکید کرد.

وی در ادامه به تحلیل شرایط داخلی و بین المللی نظام اسلامی پرداخت و منشا بیداری اسلامی درکشورهای مختلف را انقلاب اسلامی ایران دانست.

استاد برجسته حوزه علمیه قم، رمز پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی را اتحاد و تبعیت مردم از ولایت فقیه، عنوان و حراست از نظام و ولی فقیه را وظیفه ای همگانی ارزیابی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز ملت ها بیدار شده اند و دوران استعماری به سر آمده است، تاکید کرد: ابرقدرت های ظالم و کشورهای سلطه طلب باید این واقعیت را بپذیرند و در برابر خواسته های ملت ها سرتسلیم فرود آورند.

وی بیان داشت: قدرت های استکباری، زورگو و سلطه گر اکنون در برابر سیل خروشان مسلمانان نمی توانند مقاومت کنند و باید بساط خود را جمع کنند.

این مرجع تقلید با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با حرکت ملت های بپاخاسته جهان عرب، تاکید کرد: همان گونه که رژیم طاغوت نتوانست در مقابل اراده ملت بپا خاسته ایران بایستد، حکام دست نشانده نیز چنین سرنوشتی در انتظارشان است.

گفتنی است مردم شهرستان نظرآباد در در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی اقامه و از مواضع انقلابی و صریح این مرجع تقلید در حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری تجلیل کردند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات