۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۳۹۰
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی:

ابزار ارتباط با نسل جوان بهره مندی از رسانه‌ ای با اخلاق و صادق است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، ابزار ارتباط با جامعه امروز به ویژه با نسل جوان که در معرض آسیب ‌ها و آفت ‌های اجتماعی قرار دارند را رسانه‌ ای با اخلاق و صادق دانست.
حجت الاسلام علي نهاوندي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نهاوندی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی 20 اردیبهشت ماه با حجت ‌الاسلام شریعتی، رئیس دادگستری خراسان رضوی دیدار و گفت ‌وگو کرد.

حجت الاسلام علی نهاوندی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، در این دیدار با بیان اینکه ابزار ارتباط با جامعه امروز به ویژه با نسل جوان که در معرض آسیب ‌ها و آفت ‌های اجتماعی قرار دارند، رسانه‌ ای با اخلاق و صادق است، گفت: رسانه‌ ای در جامعه امروز موفق ‌تر است که تعاملی و پیشرو در تولید برنامه برای مخاطب باشد.

وی با اشاره به تولید و پخش برنامه ‌های آموزشی، با هدف ارتقای فرهنگ مردم در شبکه استانی، از رویکرد جدید شبکه استانی خراسان رضوی در تولید انیمیشن‌ های کوتاه آموزشی خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، آمادگی این شبکه را برای همکاری با مجموعه دادگستری استان در برگزاری هرچه باشکوه ‌تر جشنواره ملی مهارت و پیشگیری از وقوع جرم در مشهد اعلام کرد و خواستار ارائه برنامه ‌های دادگستری در این خصوص شد.

حجت ‌الاسلام نهاوندی، آمادگی صدا و سیمای خراسان رضوی را درباره هرچه بهتر برگزار شدن هفته قوه قضائیه نیز اعلام و خواستار اعلام برنامه ‌ها و دستاوردهای دادگستری استان برای انعکاس در شبکه استانی شد.

همچنین در این دیدار حجت ‌الاسلام شریعتی، رئیس دادگستری استان ضمن تشکر از همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی در دوره مدیریت جدید، خواستار تولید و پخش برنامه‌ های آموزشی و همچنین برنامه‌های ارشادی نظیر میزگرد حقوقی و تولید مجموعه ‌هایی درباره پیشگیری از وقوع جرائم و نابسامانی ‌های اجتماعی در استان شد.

رئیس دادگستری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی و هنری پیشگیری از وقوع جرم به میزبانی مشهد مقدس در آبان ماه امسال، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.

وی از شناسایی آسیب ‌ها و مشکلات اجتماعی موجود استان در مجموعه دادگستری خراسان رضوی خبر داد و همکاری تهیه ‌کنندگان و برنامه ‌سازان صدا و سیمای خراسان رضوی در تولید برنامه‌ های آموزشی در این زمینه ‌ها را خواستار شد./934/د102/ص

ارسال نظرات