۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۶۱۷
دبیر سومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی خبر داد؛

ارسال بیش از 5 هزار اثر به دبیرخانه سومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی

خبرگزاری رسا ـ دبیر سومین سوگواره لحظه های عاشورایی از ارسال 5140 اثر به دبیرخانه سومین سوگواره لحظه های عاشورایی، در بخش های فیلم، فیلم‌نامه و عکس خبر داد.
سوگواره
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری سومین سوگواره لحظه های عاشورایی، مسعود زارعیان، مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان و دبیر این سوگواره با اشاره به استقبال گسترده هنرمندان از این سوگواره، افزود: 700 هنرمند در رشته های فیلم ، فیلم نامه و عکس آثار خود را به دبیرخانه سومین سوگواره لحظه های عاشورایی در مشهد ارسال کردند که رشدی بیش از 40 درصد تعداد شرکت کنندگان را نسبت به دوره های گذشته نشان می دهد.

وی با بیان این که از این تعداد شرکت کننده، 505 نفر در بخش عکس، 163نفر در بخش فیلم و 32نفر در بخش فیلمنامه حضور یافته اند تصریح کرد: از تعداد 5140 اثر ارسال شده به دبیرخانه این سوگواره، در نهایت تعداد 4910 اثر در بخش عکس، 195 اثر در بخش فیلم و 35 اثر در بخش فیلمنامه به مرحله داوری راه یافت.

زارعیان هم چنین از اعلام اسامی شرکت کنندگان سومین سوگواره لحظه های عاشورایی در پایگاه اینترنتی هنر متعالی به نشانی www.honaremotaali.comخبر داد و یادآور شد: با پایان مهلت ارسال آثار داوری آثار رسیده توسط هیات داوران آغاز می شود.

وی گقت: اختتامیه این سوگواره با حضور سینماگران و هنرمندان برجسته کشوری در خردادماه برگزار خواهد شد./930/د102/س
ارسال نظرات