۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴
استاد حوزه و دانشگاه:

ترس اسرائیل از آشنایی مسلمانان با حقیقت انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز گفت: ترس امروز رژیم جعلی صهیونیستی، درک مسلمانان از حقیقت ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
رژيم غاصب اسرائيل
حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که در سالروز تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی ترتیب یافت، اظهار داشت: رسانه های گروهی بایستی ضمن توجه به نهضت اسلامی مردم کشورهای منطقه به ویژه بحرین، نگاهی ویژه به مظلومیت مردم فلسطین نیز داشته باشند.

وی خاطر‌نشان کرد: طی ماه‌های اخیر و با آغاز نهضت بیداری مسلمانان، رژیم صهیونیستی شدیدترین جنایات بشری را در فلسطین و مناطق اشغالی آغاز کرده که از نگاه رسانه‌های گروهی پنهان مانده است.

مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با تأکید بر این‌که اسرائیل به دنبال فرصتی برای سرکوب و نسل کشی مسلمانان فلسطین است، تصریح کرد: ترس امروز رژیم جعلی صهیونیستی، درک مسلمانان از حقیقت ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است، اشغالگران قدس شریف از بیداری مردم منطقه احساس خطر کرده و به منظور حفظ منافع خود درصدد انحراف انقلاب مردم مسلمان منطقه هستند.

وی با بیان این‌که بیداری امت اسلامی از نشانه‌های صدور انقلاب اسلامی در دیگر ممالک است، ادامه داد: نقش و تأثیرگذاری دین و مذهب در وقوع انقلاب اسلامی ایران اجتناب ناپذیر است، از دیدگاه امام راحل صدور انقلاب با هدف ادای تکلیف دینی و جهان شمولی اسلام بوده است.

حجت الاسلام نظری با بیان این‌که صدور اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تکلیف همگان است، افزود: ماموریت اسلام جهانی است و انقلاب اسلامی تا توان دارد به این ماموریت عمل خواهد کرد، انسان امروز تشنه عدالت است و اسلام سیراب کننده عدالت خواهان جهان.

وی با بیان این‌که دشمنان به دنبال تفرقه و جنگ داخلی در ممالک اسلامی هستند، گفت: امروز استکبار جهانی با کمترین هزینه دست به مسلمان کشی می‌زند و نهایت بهره‌برداری رسانه ای را از این تحولات خواهد برد، نباید با بی بصیرتی فرصت سوء استفاده به دشمنان اسلام داد.

وی با اشاره به توطئه اخیر رسانه های غربی در ایجاد شورش‌های خیابانی در داخل کشور خاطر‌نشان کرد: همه وظیفه داریم با پرهیز ار مسائل حاشیه‌ای، تنش‌زا و به دور از چند دستگی حول محور ولایت، با تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری زمینه‌ساز وحدت و تحکیم مبانی اسلامی در جامعه ولایی باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر دشمن‌شناسی و تبعیت از رهبری گفت: متأسفانه دشمن در خاکریز بعضی از خودی‌‌ها اردو زده و می‌خواهد سخنان خود را از زبان خودی‌‌ها بزند که باید هوشیار بود و بهانه به دست دشمن نداد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشری در برابر جنایات بحرین را شرم آور دانست و اظهار داشت: امروز شاهد نسل‌کشی در بحرین و فلسطین هستیم، سازمان کنفرانس اسلامی نباید به صدور بیانیه ها اکتفا کنتد، برای محکومیت این عمل ددمنشانه و جلوگیری از کشتار مردم بی‌دفاع باید اقدامات عملی اتخاذ کرد./935/ت302/س
ارسال نظرات