۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۰۹۱

پذیرش مرکز فقهی امام محمدباقر قم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) قم از میان طلاب پایه ششم از سراسر کشور پذیرش می‌کند.
عكس آرشيو
حجت‌الاسلام ابوالفضل اسماعیلی معاون اجرایی مرکز فقهی امام محمدباقر(ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغاز پذیرش این مرکز خبر داد و اظهار کرد: مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) قم در آستانه نهمین سال تأسیس خود از میان برادران طلبه واجد شرایط نام نویسی می‌کند.

وی افزود: مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) قم از میان طلاب پایه ششم از سراسر کشور پذیرش می‌کند و علاقه‌مندان برای نام نویسی در این مرکز می‌توانند به صورت اینترنتی به نشانی http://www.mfeb.ir/اقدام کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در خصوص ویژگی‌ها و مزایای تحصیل در این مدرسه گفت: بهره‌مندی از استادان شایسته و ممتاز برای تدریس و راهنمایی، ارزیابی کیفی و کمی آموزش نسبت به مقاطع تحصیلی مدرسه، امکان ادامه تحصیل در مقطع درس خارج و اجتهاد به شکل تخصصی و ارائه آموزش دروس تکمیلی از خصوصیات تحصیل در این مدرسه است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های معارف، اخلاق و ارائه برنامه‌های تربیتی و معنوی، برپایی اردوهای زیارتی، علمی وسیاحتی و نیز برخورداری از تمامی مزایای تحصیلی حوزه علمیه قم و استفاده از کمک هزینه تحصیلی و امکانات آموزشی از دیگر برنامه‌های مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع) به شمار می‌آید.

این مقام مسؤول گفت: داشتن پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، اتمام پایه ششم حوزه علمیه، حداقل معدل فقه و اصول 16، تعهد به اشتغال تحصیل تمام وقت در مدرسه و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از جمله شرایط پذیرش این مدرسه است.

وی با بیان این که آزمون این مرکز 30 خرداد ماه از ساعت 9 صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود، افزود: طلاب تا 27 خرداد ماه فرصت دارند برای نام نویسی در این مرکز علمی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان این که در حال حاضر 120 طلبه در این مرکز تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: مدرسه فقهی امام باقر(ع) به منظور پرورش فقیهان شایسته از سال 1381 با اشراف حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی، فعالیت می‌کند.

گفتنی است، علاقه‌مندان با ارائه یک برگ رونوشت از صفحه اول شناسنامه و دو قطعه عکس 4×3 تا 27 خرداد ماه 1390 فرصت دارند از ساعت 9تا 12 صبح و 17 تا 19 بعدازظهر به نشانی قم، خیابان صفائیه، کوچه 19 مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 741514 و 7749695 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند./917/پ202/ص
ارسال نظرات