۱۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۱۷۹
نماینده مراجع تقلید در کویت:

امام خمینی کاخ های مستکبران را ویران ساخت/ آیت الله خامنه ای میراث امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مراجع تقلید در کویت، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را میراث و فرزند نیک حضرت امام خمینی (ره) توصیف کرد.
سيد محمد باقر مهري؛ نماينده مراجع در كويت
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید «محمدباقر المهری» نماینده مراجع تقلید در کویت در پیامی به مناسبت بیست و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را مرجعی جامع العلوم و رهبری الهی توصیف کرد.

در این پیام آمده است: نام امام از گذشته تاکنون بر دشمنان اسلام و آزادی، مستکبران، طاغوت گران و ظالمان لرزه و وحشت وارد می سازد. امام خمینی (ره) مرجع تقلیدی بزرگ، جامع علوم عقلی و فقهی و رهبری الهی متواضع و حکیمی بود و نمادی برای مجاهدین و آزاده های جهان به شمار می آید.

حجت الاسلام المهری با اشاره به تاثیر اندیشه های امام راحل بر قیام ملت های عربی افزود: امام خمینی (ره) زلزله بزرگی را برای مستبدین و مستکبران جهان بوجود آورد و کاخ های آنان را ویران ساخت. امام طرح های غرب و شرق برای تغییر فرهنگ و تمدن اسلام را ناکام کرد و با انقلاب اسلامی که به سرانجام رساند اعتماد را به مسلمانان بازگرداند.

نماینده مراجع تقلید جایگاه والای ایران را حاصل تلاش های امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: امام ایران را از لوث استکبار جهانی پاک ساخت و شاه را ذلیلانه از ایران اخراج کرد. رهبری امام راحل سبب کسب موفقیت های بزرگی برای ایران و ملت مسلمان آن شد و مسلمانان جهان با رهبری این مرد بزرگ شاهد صحنه های زیبایی از فداکاری و قهرمانی بودند.

وی جهان اسلام را دغدغه اصلی امام عنوان کرد و اظهار داشت: حضرت امام به مسائل اسلام و مسلمانان اهتمام فراوانی داشت و در برابر کسانی که ادعا می کردند اسلام جدا از سیاست است و دین به علما نیازی ندارد به شدت ایستادگی کرد.

سید محمد باقر المهری مسلمانان را به حمایت از ایران و اطاعت از حضرت آیت الله خامنه ای دعوت کرد و خاطرنشان ساخت: هر مسلمانی که نسبت به دین غیرت دارد باید از انقلاب اسلامی حمایت کرده و همه توان خود را برای خدمت به اسلام اصیل محمدی و نشر اندیشه های امام خمینی (ره) انجام دهد و از رهبری آیت الله خامنه ای که میراث امام راحل است حمایت کند.

این روحانی برجسته کویتی مقام معظم رهبری را فرزند نیک امام خواند و تاکید کرد: هر که به امام خمینی ایمان دارد باید به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای که فرزند نیک آن امام به شمار می آید ایمان داشته باشد و باید بداند که جدایی و تفاوت قائل شدن میان امام راحل و آیت الله خامنه ای نادرست و از برنامه های استعمار است./980/ب902/گ
ارسال نظرات