۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۸۴۲
خطیب جمعه مبرز عربستان:

مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین از ثمرات مجاهدت های امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر مبرز عربستان، مقاومت مسلمانان لبنان و فلسطین در برابر اسرائیل را از ثمرات جهاد امام راحل عنوان کرد.
سيد هاشم الشخص استاد حوزه علميه مبرز عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید «هاشم الشخص» خطیب جمعه شهر مبرز عربستان، روز گذشته در جمع کثیری از شیعیان این شهر، حضرت امام خمینی (ره) را مرجعی مجاهد توصیف کرد و گفت: روزهای اندکی از سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گذشته است، امام راحل از برجسته ترین مراجع تقلیدی بود که در زمینه جهاد و اصلاحات فعالیت های زیادی انجام داد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام تصریح کرد: نهضت بزرگی که بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران بوجود آورد به مثابه زلزله عظیمی بود که انگیزه و قدرت را به جنبش های اسلامی در سراسر جهان تزریق کرد.

حجت الاسلام الشخص افزود: مسلمانان به دلیل شکست های پی در پی دچار یاس و ناامیدی شده بودند، لیکن انقلاب امام خمینی (ره) امید را در دل امت شکوفا ساخت و افق های روشنی را در برابر مظلومان و مستضعفان جهان گشود.

خطیب جمعه شهر مبرز اظهار داشت: مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین از ثمرات جهاد امام خمینی (ره) است و با اندیشه های این امام راحل موفق شد اشغالگران را به زانو در بیاورد.

وی ابراز امیدواری کرد مسلمانان سراسر جهان خصوصا عراق، یمن، بحرین، افغانستان و لیبی به امنیت کامل دست یابند و از شر ظالمان در امان باشند./980/ب902/گ
ارسال نظرات