۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۳۹۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

نظام ولایت‌محور در برابر توطئه دشمنان شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن نظام باید بداند نظام‌ بر پایه ولایت فقیه همواره مقتدر خواهد ماند و توطئه های آنها اثری بر روند پیشرفت این نظام ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران گفت: عزت نظام اسلامی مرهون درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نایب به حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رهمنودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه حال راهگشای نظام اسلامی است و مردم و مسؤولان باید به این مهم توجه کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این که امروز دشمنان نظام اسلامی به جایگاه والای ولایت در نظام پی برده اند، ادامه داد: به همین دلیل است که نظام سلطه همه توان وتلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، ولایت فقیه را عامل اقتدار نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام فکر می کردند که نظام اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره) در سراشیبی سقوط قرارخواهد گرفت، اما مجلس خبرگان رهبری در انتخابی ماندگار و شایسته حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر انقلاب تعیین کردند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که باوجود همه توطئه افکنی‌های نظام سلطه در سه دهه اخیر نقش آفرینی ولایت جامعه اسلامی را به سوی سعادت و تعالی سوق داد، تصریح کرد: دشمن نظام باید بداند نظام‌ بر پایه ولایت فقیه همواره مقتدر خواهد ماند و توطئه های آنها اثری بر روند پیشرفت این نظام ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری ازسخنان خود به موج بیداری اسلامی در دنیا اشاره کرد و با اشاره به این که این موج نظام سلطه را متعجب کرده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت های مسلمان منطقه انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

وی با بیان این که امروز آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است، گفت: بسیاری از ملت‌های دنیا تشنه معارف الهی هستند.

امام جمعه بهشهر همچنین‌ رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم را از ‌دغدغه های اصلی مسؤولان عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: امسال در طرح اردوهای جهادی هجرت سه که با هدف خدمت به مردم انجام می شود، تاکنون ۳۲ دستگاه اجرایی مشارکت کردند.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، به وقوع سیل های اخیر در کلاردشت و تنکابن اشاره کرد و با بیان این که این سیلاب ها بیش از ۷۰ میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی و خدماتی خسارت وارد کرد، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها، تصرف غیرمجاز منابع طبیعی و همچنین آب شدن بخشی از یخچال‌های علم‌کوه از جمله دلایل اصلی بروز سیل اخیر در مازندران بوده است.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات بسیار مطلوب صورت گرفته در طرح های سالم‌سازی دریا در استان و همچنین در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان، بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی در سواحل در این ایام تاکید کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات