۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۴۰۹
معاون تبلیغ حوزه های علمیه:

مبلغان در مبارزه با توطئه‌های استکبار جهادگونه عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور از مبلغان و روحانیون طرح هجرت خواست تا جهادگونه در برابر توطئه های دشمنان مبارزه کنند.
حجت الاسلام محمد حسن نبوي
حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور، عصر امروز در همایش روحانیون طرح هجرت استان آذربایجان غربی با اظهار خرسندی از همدلی و هماهنگی میان روحانیت استان، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید لحظه ای از توطئه های دشمنان غفلت نکرده و با وحدت رویه در جهت خنثی سازی توطئه ها را تلاش کرده و اسلام ناب محمدی را برای جهانیان معرفی کنند.

وی، مقام معظم رهبری را فرمانده عرصه مبارزه با تهاجم فرهنگی عنوان و از مبلغان دینی و روحانیون طرح هجرت نیز به عنوان افسران این حرکت دینی و فرهنگی یاد کرد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود وجود عالمان دینی و مبلغان را در مناطق مختلف کشور ضروری دانست و گفت: اگر ما خانه عالم، مساجد مختلف، دفاتر فرهنگی مجهز داشته باشیم، ولی مبلغ دینی فعال نداشته باشیم، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام نبوی، نسبت به افزایش فرقه های انحرافی و حمایت آنها از سوی استعمار و استبداد جهانی هشدار داد و گفت: اسکتبار جهانی با عنایت به بیداری اسلامی در منطقه شبانه روز تلاش می کند تا با بهره گیری از عوامل منطقه ای خود، فرق ضاله را در میان جوامع اسلامی گسترش دهد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: بر مبلغان دینی فرض است در جهت شناسایی و مبارزه با توطئه های استکبار جهادگونه عمل کنند./936/پ203/س
ارسال نظرات