۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۴۶۷

گردهمایی روحانیان و مسؤولان تشکل‌های دینی بستان‌آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بستان آباد در گردهمایی روحانیان و مسؤولان تشکل های دینی این شهر گفت: استکبار جهانی پس از بیداری امت اسلامی از احیای فرائض دینی فراموش شده واهمه دارند.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت اسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد امروز در گردهمایی روحانیان و مسؤولان تشکل های دینی این شهر اظهار داشت: موج بیداری امت اسلامی به صورت غیرمنتظره شوک بزرگی بر پیکره نظام سلطه وارد کرد که هنوز آثار آن را منطقه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه نقش موج بیداری مسلمانان در احیای فرائض دینی بسیار مهم بوده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی پس از بیداری امت اسلامی از احیای فرائض دینی فراموش شده در ممالک اسلامی از جمله جهاد و شهادت واهمه دارند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در تحریف آموزه های اصیل دین مبین اسلام گفت: نظام سلطه با تقویت و حمایت مادی و سیاسی از جریان های انحرافی و خرافه گرا به دنبال تزلزل در باورهای دینی و اعتقادی ملت های مسلمان هستند.

امام جمعه بستان آباد با تاکید بر حضور روحانیان در مجالس و محافل دینی و مذهبی برای مقابله با انحرافات و خرافه پرستی ها تصریح کرد: تاکتیک و آرایش دشمنان امروز در مقابل مسلمانان تغییر کرده و آنها ایمان و عقیده مردم مسلمان را نشانه رفته اند.

وی قدرت دینی مسلمانان را محکم ترین سد در مقابل دشمنان دانست و افزود: دشمنان امروز پی برده اند که ریشه تمام بیداری های مردم جهان و منطقه اسلام است، از این رو از هر راهی برای گسترش آموزه های دینی و معنوی استفاده می کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود اخلاقیات را نیز زیر پا می گذارند.

حجت الاسلام رضوی روحانیت را دژ مستحکم اعتقادات دینی مسلمانان دانست و اظهار داشت: اگر امروز شاهد آتش زدن قرآن و خراب کردن مساجد در غرب هستیم، نشانگر این حقیقت است که استکبار جهانی آخرین نفس های حیات خود را در برابر اسلام و اسلام خواهی دنیا می زند.

وی بصیرت و هوشیاری مسلمانان را در مقابل تهاجم نرم دشمنان را خواستار شد و تاکید کرد: امروز نیازمند تفکری واحد و منسجم برگرفته از اندیشه های ناب اسلامی و ولایی هستیم تا دشمنان را در مقابل استراتژی وحدت به زانو در آوریم./935/پ202/س
ارسال نظرات