۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۰۱۶
آیت الله حیدری:

تقویت روحیه تقوا در دانش‌آموزان بزرگترین رسالت آموزش و پرورش است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، تقویت روحیه تقوا در دانش‌آموزان را از جمله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش دانست.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، امروز در جمع فرهنگیان ناحیه 3 اهواز تقویت روحیه تقوا در دانش‌آموزان را از جمله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: روزه زمینه‌ساز رسیدن انسان به تقواست. انسان باتقوا در موقعیت‌ها و شرایط مختلف خود را نمی‌بازد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویروس‌های مختلف که از طریق متعدد به بدن انسان نفوذ می‌کند و در نهایت دچار بیماری جسمی فرد می‌شوند افزود: به واسطه آلودگی فضای پیرامون ما، انسان همیشه در معرض بیماری جسمی است. زمانی انسان قدر سلامتی خود را می‌داند که بیماری را تجربه نماید.

آیت الله حیدری ادامه داد: در ادامه این مثال می‌توان تقوا را سیستم دفاعی روح انسان دانست که وجود آن از لحاظ روحی انسان را در مقابل ویروس‌ها و میکروب‌های معنوی بیمه می‌کند؛ اگر ما توانستیم سیستم دفاعی را در خود، جامعه و فرزندان تقویت کنیم همگی از هر گونه تهاجم فرهنگی و ... ایمن خواهیم ماند.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این‌که بزرگترین رسالت آموزش و پرورش تقویت روحیه تقوا در فرزندان این مرزوبوم است، ادامه داد: دشمنان تاکنون به دلیل تقوای ملت ایران نتوانستند نقشه‌های خود را پیش ببرند و در زمینه‌های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به اهداف خود دست یابند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری خطاب به فرهنگیان تصریح کرد: اگر فرهنگ روزه‌داری را بین دانش‌آموزان ترویج دهید می‌توانیم از لحاظ تقوا فرزندانمان را تقویت کنیم./9455/پ203/ص

ارسال نظرات