۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۶۲۰
دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن خراسان رضوی:

بیداری اسلامی و جنگ‌نرم محور فعالیت سازمان تبلیغات در نمایشگاه قرآن است

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن و عترت تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، برگزاری مشاوره‌های قرآنی، ارائه پژوهش‌های قرآنی و حوزوی، جنگ نرم، بیداری اسلامی و عفاف و حجاب را از محورهای اصلی فعالیت این اداره در نمایشگاه قرآن و عترت عنوان کرد.
بيداري اسلامي/1
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، جعفر سیدآبادی، دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن در جلسه هم اندیشی موسسات وابسته به این سازمان اظهار داشت: 18 غرفه در این نمایشگاه به ارائه فعالیت های تبلیغات اسلامی این استان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از دوم شهریورماه جاری به مدت یک هفته در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود، افزود: غرفه های این نمایشگاه به مؤسسات و مراکزعلوم قرانی، مراکز فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، حوزه هنری خراسان رضوی، خبرگزاری مهر و کتاب شهر که همگی از مجموعه های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هستند، اختصاص یافته است.

سیدآبادی افزود: کانون مداحان، شواری هیئات مذهبی و انجمن های اسلامی کارگری خراسان رضوی که جزء تشکل های میانی وابسته به تبلیغات اسلامی استان هستند، نیز در این نمایشگاه به ارائه فعالیتهای خود به مخاطبان می پردازند.

دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن و عترت تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ارائه برنامه ها و فعالیت های این اداره در حوزه عترت و قرآن، هدف از شرکت در این نمایشگاه را گسترش فرهنگ مبتنی بر قرآن در جامعه، مشارکت نهادهای دولتی و غیر دولتی، تشکل های مذهبی و عرضه محصولات و دستاوردهای قرآنی برشمرد.

سیدآبادی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 29 بخش شامل نشر مکتوب و الکترونیک، شعر و ادب، نمایش فیلم، هنرهای تجسمی و نمایشی با موضوع قرآن و همچنین آموزش، مشاوره های قرآنی و غیره برگزار می شود، افزود: بخشهای ویژه جنگ نرم، بیداری اسلامی و بصیرت برای نخستین بار در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی به ارائه مشاوره های تخصصی قرآنی به نوجوانان، جوانان و بانوان اشاره کرد و افزود: مشاوره تربیت قرآنی به پدران و مادران، نشست علمی ارتباطات خانگی از نگاه قرآن و عترت نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.

وی یاد آور شد: نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد پذیرای شرکت کنندگانی از کشورهای ترکیه، پاکستان، افغانستان، قرقیزستان و آذربایجان نیز خواهد بود.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این نمایشگاه فعالیت ها و انتشارات خود را در قالب 450 غرفه و در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند./930/د103/س
ارسال نظرات