۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۵۸۰
همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار مسؤولان اجرایی استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان اجرایی استان خوزستان، همزمان با هفته دولت با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
ديدار مسؤولان استاني با آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسؤولان دستگاه های اجرایی، دولتی و فرهنگی استان خوزستان، روز گذشته به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز رضایتمندی از گزارش ارایه شده توسط استاندار خوزستان، اذعان داشت: این گزارشات خوب و ارزنده باید در سطح جامعه اطلاع رسانی شود تا سبب خوشحالی و امیدواری مردم شود.

وی تصریح کرد: در دوران انقلاب مردم معتقد بودند که ارائه گزارش از سوی مسؤولان در سطح جامعه سبب از بین رفتن اخلاص و تقوای آنان می شود که حضرت امام خمینی(ره) محکم و استوار در برابر این نظریه و تفکر ایستادند و آن را رد کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مدیران و مسؤولان دولت و نظام اسلامی، کارگزاران مردم هستند، اذعان داشت: مسؤولان باید نسبت به موکلان خود و ملتی که منشاء ایجاد دولت و نظام است پاسخ‌گو باشند و با گزارش‌های خود، آن‌ها را از روند اجرای کارها مطلع کنند.

وی با بیان این که دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران از قدرت‌های بزرگ دنیا مستقل شده است، ابراز داشت: حمایت‌های مردمی، پشتوانه نظام و دولت است که باید با عملکرد و ارایه گزارش‌های صحیح، رضایت ملت را جلب کرد.

در بخش دیگری از این سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان با بیان این که برای جلب رضایت مردم باید همه مسؤولان اجرایی استان حداکثر تلاش خود را به کرا ببندند، اظهار داشت: در استان خوزستان ظرفیت هایی وجود دارد که با همکاری و همدلی مسؤولان می توانیم این ظرفیت ها را به فرصتی طلایی و مغتنم برای شکوفایی استان تبدیل کنیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته از بین همه سرمایه گذاری های خارجی کشور تنها 44 درصد این سرمایه گذاری ها مختص خوزستان بود.

حجازی، با تأکید بر این که در سال جاری تعهد داریم که 137 هزار موقعیت شغلی برای جوانان ایجاد کنیم، ابراز داشت: امیدواریم که در سال جهاد اقتصادی با تلاش همه مسؤولان به آماری بالاتر از آمار اعلام شده دست پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان این که نامگذاری امسال با عنوان جهاد اقتصادی همه مسؤولان را ملزم می کند که در مسایل اقتصادی جهشی چشمگیر داشته باشند، بیان داشت: تلاش برای شکوفایی اقتصاد استان به منزله نادیده گرفتن مسایل فرهنگی، اخلاقی، عمرانی، اجرایی و مذهبی نمی باشد.

گفتنی است مسؤولان دستگاه های دولتی، اجرایی و فرهنگی خوزستان با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند./9461/پ202/ص
ارسال نظرات