۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۶۴۸
نایب رییس مجلس:

جریانات اصلاح طلب، فتنه 88 و انحرافی یک حلقه را بر ضد اصولگرایان تشکیل می دهند

خبرگزاری رسا ـ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس، اظهار داشت: جریانات اصلاح طلب، فتنه 88 و جریانات انحرافی یک حلقه را برضد اصولگرایان تشکیل می دهند.
دکتر سيد شهاب الدين صدر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي سيد شهاب الدين صدر
سید شهاب الدین صدر نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز به تفاوت برداشت بعضی ها از منشا انقلاب های منطقه اشاره و تاکید کرد: سیاست خارجی کشور بر اساس رهنمودها و اولویت هایی که مقام معظم رهبری تعیین می کنند دنبال می شود بنابراین جهت گیری سیاست خارجی دولت ها به عهده رهبری است و دولت ها نمی توانند در آن تغییری ایجاد کنند.
 
وی افزود: موج بیداری اسلامی که در منطقه رخ داده است و این حرفی که از سوی برخی افراد در داخل کشور زده شده است در حقیقت سناریویی است که آمریکا و اسرائیل القا می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: ابرقدرت ها همیشه سعی کرده اند چنین وانمود کنند که همه چیز تحت سیطره آنها رخ می دهد و نمی خواهند قدرت پوشالی شان شکسته شود؛ زیرا همین قدرت پوشالی شان باعث می شود که کشورهای دیگر در مقابل آنها تمکین کنند.

وی افزود: وقتی خیزش های منطقه نمایان گردید، آمریکا و اسرائیل غافلگیر و دستپاچه شدند؛ ولی از طریق رسانه های مختلف خود سعی کردند نشان دهند که اولا این انقلاب ها، اسلامی نیست و حتی مخالف انقلاب اسلامی ایران هستند. دوم تلاش کردند این گونه وانمود کنند که این مسائل کار خود آمریکا بوده است و آنها هستند که این حرکت ها را برنامه ریزی کرده اند. هدفشان این بود که کشورهای دیگر هم به فکر انقلاب نیفتند.
 
صدر تاکید کرد: سومین ترفندی که در پیش گرفتند این بود که وقتی دیدند مردم شعارهای اسلامی داده و علیه آمریکا و اسرائیل شعار می دهند، سعی کردند اینگونه القا کنند که ما داریم آنها را کنترل می کنیم و در همین راستا به ساختن شخصیت های بدلی برای انقلابیون مشغول شدند تا افراد وابسته به آمریکا و اسرائیل را در راس کار قرار دهند.

وی اظهار داشت: جریان انحرافی در داخل کشور، همین شعارها را با فاصله ای دنبال می کرد. یعنی اول گفتند که این قیام ها مردمی نیست و خود آمریکا آنها را هدایت می کند، بعد گفتند اگر این حرکت ها مردمی هم باشد ،آمریکا خودش آنرا مدیریت می کند. ولی اکنون دیگر تقریبا همه متفق القول هستند که این انقلاب ها خود جوش، متاثر از انقلاب اسلامی ایران، دینی و مردمی بوده و عزت و اقتدار ملت ها را دنبال می کنند. یعنی همان نظری که مقام معظم رهبری از ابتدا محکم و قاطع بیان کردند و همه مردم می دانند کسانی که این حرف ها را زدند، حرف های بی جهت و تحت تاثیر القائات بیگانگان بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ما وظیفه مان را براساس فرمایشات رهبری تشخیص می دهیم و لذا ما در مجلس، فراکسیون بیداری اسلامی را تشکیل دادیم که170نفر از نمایندگان عضو آن هستند. این فراکسیون با نگاه موج بیداری اسلامی به مسائل منطقه می نگرد. باید خودمان را از این کشمکش ها و حاشیه های داخلی خارج کنیم زیرا ایران نقطه امید همه این انقلاب ها است.

وی سپس به فرمایش دیگر مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرده و افزودند : مقام معظم رهبری فرمودند بیداری اسلامی باید به گفتمان رایج کشور تبدیل شود که ما به همین دلیل روز دوشنبه همایشی در تهران ترتیب داده ایم که اولین همایش بیداری اسلامی است.لذا آن حرف ها حرف های بی جهتی بود که از دهان افراد کم سواد وبی سوادی که معمولا القائات دیگران را تکرار می کنند بلند می شود.

نماینده مجلس تهران در خصوص انتخابات آینده، اتحاد اصولگرایان و شروع فعالیت های انتخاباتی، اظهار داشت: رمز پیروزی اصولگرایان در دوره قبلی مجلس، وحدتی بود که به وجود آمد.الان هم کسانی که اصولگرای واقعی هستند بایستی وحدت داشته باشند. همچنین مرز بندی ما باید با فتنه 88 و جریان انحرافی کاملا روشن باشد و نباید اجازه دهیم افرادی که در فتنه 88 با جریان فتنه همراهی کردند یا با سکوت معنا دار خودشان آب به آسیاب دشمن ریختند، در تصمیم گیری های مرکزیت اصولگرایان نفوذ کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بیش از هشتاد بار در مورد فتنه88 و توطئه ای که این افراد برنامه ریزی کرده بودند تذکر دادند. بنابراین به هیچ قیمت نباید در مورد فتنه تساهل و تسامح کنیم و افرادی که در آنجا مردود شده اند را در مرکزیت تصمیم گیری ها دخیل کنیم. جریان انحرافی هم واضح است که چه جهت گیری ای دارد. در کل جریانات اصلاح طلب، فتنه 88 و جریانات انحرافی یک حلقه را برضد اصولگرایان را تشکیل می دهند. الان هم ما شاهد هستیم 70الی 80 درصد کاندیداهایی که این جریانات در شهرستان ها دنبال می کنند مشترک می باشند. بنابراین عقل حکم می کند نیروهای معتقد به امام و رهبری با یکدیگر اتحاد داشته باشند تا بتوانند کار را جلو ببرند.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به مهیا نبودن این ویژگی در کمیته مرکزی موسوم به 8+7 اصول گرایان ابراز داشت: وحدتی قداست پیدا می کند که برای رسیدن به اهداف مقدسی باشد وگرنه وحدتی که برای رسیدن یک عده به خواسته های دنیایی باشد فایده ندارد. در عین حال ما باید وحدت داشته باشیم تا آرمان های انقلاب اسلامی و خط رهبری را دنبال کنیم. قطعا اگر اصحاب فتنه و طرفداران جریان انحرافی در مرکزیت تصمیم گیری اصولگرایان باشند، نمی تواند اصولگرایان را به پیروزی نهایی برساند و چنانچه افرادی از این طیف در این مرکزیت تصمیم گیری قرار بگیرند، خودشان منشا شکاف و تفرقه در بین اصولگرایان خواهند شد.

وی در خصوص برنامه جریان انحرافی در خصوص انتخابات و انتشار ویژه نامه خاتون گفت: اکثر مردم ما تعلقات و انگیزه دینی دارند و کسانی که فکر می کنند با رفتن به مسیرهای انحرافی، کم رنگ کردن ارزش های انقلاب یا برسر آن معامله کردن، می توانند آرای مردم را کسب کنند اشتباه بزرگی می کنند .چون خیلی بزرگتر از این افراد در طول انقلاب در این مسیر حرکت کرده اند ولی نتوانسته اند کاری از پیش ببرند .مردم برسر ضروریات دین خود محکم می ایستند و مسئولین را برای اجرای احکام اسلامی می خواهند و اگر کسی به حجاب برتر و اسلامی اعتقادی نداشته باشد به موقع، خود با آنها برخورد می کنند .این خیال خامی است که کسی فکر کند با زیر سوال بردن حجاب اسلامی مردم به آنها رای خواهند داد./9462/ت302/ج
ارسال نظرات