۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۷۰۸
مفتی صور و جبل عامل لبنان خطاب به سیاستمداران لبنان:

دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان مقاومت را نمی فهمد

خبرگزاری رسا ـ مفتی صور و جبل عامل لبنان تاکید کرد: تجربه به ما نشان داده است که دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان مقاومت را نمی فهمد.
شيخ حسن عبدالله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله، مفتی صور و جبل عامل لبنان، امروز در مراسم بزگداشت شهدای مقاومت که از سوی جنبش امل در منطقه معروب در جنوب لبنان با حضور سران این جنبش و خانواده های شهدا، برگزار شد، سیاستمداران لبنان را به کنار گذاشتن گفتمان سیاسی تفرقه زا فراخواند و گفت: زبان گفت و گو اصلی ترین زبانی است که همه لبنان باید با آن سخن بگوید.

شیخ حسن عبدالله همبستگی، وحدت، گفت و گو، زندگی مسالمت آمیز و تلاش برای حفظ دستاوردها را منش شهدای مقاومت دانست و تاکید کرد: گفت و گویی که صد سال به درازا انجامد از کشتار یک روزه بهتر است و ما باید توانمندی ها و نیروهای خود را برای رویارویی فراگیر با دشمن صهیونیستی حفظ کنیم.

وی با اشاره به پیشینه و ماهیت عربی و اسلامی لبنان، کناره گیری این کشور از محیط عربی و اسلامی خود و ادامه مسیر در تنهایی و در همراهی کامل با غرب و دور از شرق را ناممکن دانست و تصریح کرد: لبنان باید بنابر واقعیت های تاریخی، جغرافیایی و اجتماعی خود زندگی کند.

مفتی صور و جبل عامل لبنان خواستار گام برداشتن در مسیر امام موسی صدر به ویژه در خصوص جبهه عربی در رویارویی با رژیم صهیونیستی که همچنان نرمی و به اصطلاح سازش عربی را با خشونت فزاینده و جنگ افروزی و شهرک سازی پاسخ می دهد، شد و تاکید کرد: تجربه به ما نشان داده است که دشمن صهیونیستی زبانی جز زبان مقاومت را نمی فهمد./981/ب902/گ
ارسال نظرات