۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۷۳۵

بهره‌مندی 8 هزار دانش آموز ارومیه‌ای از طرح کاربردی حجاب

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی حجاب ریحانه النبی‌(س) در ارومیه با اشاره به استقبال مردم این شهرستان از طرح های حجاب و عفاف گفت: تا کنون هشت هزار نفر از دانش آموزان ارومیه ای زیر پوشش طرح های چهارگانه این مرکز قرار گرفته ‌اند.
حجت الاسلام مير يحيي مير فتحي زاده، دبير اجرايي طرح حجاب ريحانه النبي(س) در آذربايجان غربي،
حجت الاسلام میر فتحی زاده، دبیر اجرایی طرح حجاب ریحانه‌ النبی(س) شعبه ارومیه،‌ در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در تشریح فعالیت‌های این مرکز گفت: طرح‌های چهار‌گانه مرکز حجاب ریحانه النبی‌(س) به عنوان نخستین طرح‌های کاربردی، تحقیقاتی و فرهنگی حجاب و عفاف در سطح ملی مورد استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان این شهرستان قرار گرفته است.

این مبلغ عرصه عفاف و حجاب تصریح کرد: با توجه به ظرفیت این شهرستان تا‌کنون چهار طرح مدارس، خوش‌حجابی، نسیم عفاف و حافظان حجاب از سوی مرکز حجاب ریحانه النبی‌(س) برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا در آمده است.

حجت الاسلام میر فتحی‌زاده با بیان این‌که طرح‌های خوش‌حجابی، نسیم عفاف و حافظان حجاب برای نخستین‌بار در‌ کشور در ارومیه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی حافظان طرح حجاب ریحانه النبی برای نخستین‌بار در کشور دهه فجر 89 در ارومیه کلید خورد.

وی با تقدیر از تلاش‌های طلبه‌های حوزه علمیه خواهران ارومیه گفت: 58 نفر از فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران ارومیه پس از گذراندن دوره‌های تخصصی در زمینه مباحث حجاب، ارتباط با والدین و جذاب‌سازی مدارس به عنوان مربی در طرح های چهارگانه به کار‌گیری شده‌اند.

برگزاری کارگاه علمی ویژه دانش‌آموزان نسیم عفاف

دبیر اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی‌(س) در ارومیه از تشکیل کارگاه علمی ویژه دانش آموزان زیر پوشش طرح نسیم عفاف خبر داد و گفت: این کارگاه علمی ویژه دانش آموزان زیر پوشش طرح نسیم عفاف با حضور اساتیدی از قم و آذربایجان غربی شهریور ماه امسال به مدت دو روز در اردوگاه معلم برگزار می شود.

حجت الاسلام میر فتحی زاده تصریح کرد: در این کارگاه علمی 400 نفر از دانش آموزان تحت پوشش طرح نسیم عفاف شرکت خواهند کرد که در قالب برنامه های مختلف علمی، تربیتی و روانشناسی با مسائل حجاب و عفاف آشنا می شوند.

تجلیل از مدیران و معلمان مجری طرح حجاب

این مقام مسؤول تجلیل از مدیران و معلمان مدارس مجری طرح های حجاب ریحانه النبی‌(س) را از دیگر برنامه‌های این مرکز اعلام و خاطرنشان کرد: در این مراسم با حضور مسؤولان شهری و استادان حوزه علمیه از 250 نفر از مدیران و معلمان مدارس 16 گانه مجری طرح ریحانه النبی در مراسمی تجلیل به عمل می‌آید.

به گفته وی، مربیان و مروجان طرح حجاب ریحانه النبی(س) نیز در این برنامه تجلیل خواهند شد./936/پ202/س
ارسال نظرات