۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۱۴۷
آیت الله حیدری:

توسعه آموزش‌های صحیح مهدویت در آموزش و پرورش ضروری است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری، توسعه آموزش‌های صحیح شناخت مهدویت در آموزش و پرورش را ضروری دانست و اظهار داشت: باید فرهنگ صحیح مهدویت را به صورت اثباتی ترویج کنیم؛ چرا که تنها راه مقابله همین است.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار داشت: ره ‌آورد اصلی عید فطر و ماه مبارک رمضان گسترش تقواست؛ چرا که اگر بتوانیم این ره‌ آورد بزرگ را در زندگی فردی و اجتماعی و به خصوص آموزش و پرورش توسعه دهیم، هم خود، جامعه و هم دانش ‌آموزان را که به عنوان امانت در اختیار ما گذاشته شده‌اند را می‌توانیم از همه توطئه‌های مخالف اسلام و معنویت مصون بداریم.

وی بیان داشت: تقوا یک سیستم دفاعی اندرونی است و اگر کسی این سیستم دفاعی را داشته باشد، در هر محیط آلوده‌ای که قرار بگیرد، می‌تواند جان سالم به در ببرد و اگر سیستم را نداشته باشد، با هر عامل کوچکی آلوده می‌شود و سقوط می‌کند. وقتی تقوا در روح، قلب و نهاد انسان رسوخ پیدا کند، انسان در مقابل همه آلودگی‌ها بیمه می‌شود.

آیت‌الله حیدری با بیان این که مقوله پرورش در آموزش و پرورش مقدم‌تر است، افزود: برای ترویج و توسعه تقوا در آموزش و پرورش و تقویت آن در دانش آموزان، باید این مسأله را در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کرد.

وی یکی از محورهای تبلیغاتی دشمنان اسلام و انقلاب را سوء استفاده از جریان مهدویت عنوان کرد و اظهار داشت: یقین داریم که این جریانات انحرافی توسط سازمان‌های جاسوسی دشمن مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند؛ چرا که این‌ها به نام امام زمان(عج) وارد عرصه شده و جوانان را از صراط مستقیم امام زمان (عج) و ولایت فقیه جدا می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز  با بیان این که باید فرهنگ صحیح مهدویت را به صورت اثباتی ترویج کنیم، اظهار داشت: توسعه آموزش‌های صحیح شناخت مهدویت در آموزش و پرورش ضروری است که برای این منظور می‌توانیم اساتیدی را از قم به استان خوزستان دعوت کنیم./9465/پ203/ص
ارسال نظرات