۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۲۰۷

ویژه نامه همایش بزرگداشت چهلمین سال ارتحال آیت الله معزی

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه همایش بزرگداشت چهلمین سال ارتحال شیخ میرزا محمد علی معزی دزفولی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خوزستان منتشر شد.
مرحوم آيت الله شيخ محمد علي معزي دزفولي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه همایش بزرگداشت چهلمین سال ارتحال شیخ میرزا محمد علی معزی دزفولی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خوزستان در شمارگان 1000 جلد 53 صفحه ای منتشر شد.

این ویژه نامه در 3 فصل طراحی شده، که فصل اول شامل زندگی نامه، فصل دوم، سخنرانی های همایش و فصل سوم، برنامه های جنبی است.

بر اساس این گزارش، زندگی نامه آیت الله معزی، اسناد تاریخی، تصاویری از خاندان معزی، پیام حضرت آیت الله سبحانی به همایش، سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنان نماینده ولی فقیه در خوزستان، سخنان آیت الله استادی، سخنان رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، سخنان استاندار خوزستان، سخنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سخنان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در همایش، مصاحبه با آیت الله شفیعی و گزارش تصویری از عناوین این ویژه نامه در فصل دوم هستند.

این گزارش می افزاید: در فصل سوم این کتاب رونمایی از تمبر یادبود آیت الله معزی، رونمایی از کتاب معزی نامه، نمایشگاه کتاب در حاشیه همایش و سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران به همراه گزارش تصویری و تصاویری از مکان های مذهبی دزفول آورده شده است.

گفتنی است، در این ویژه نامه که از تصاویری زیبا و جذاب از همایش استفاده شده، علاوه بر چاپ زندگی نامه آیت الله شیخ میرزا محمد علی معزی دزفولی، تصاویری از خاندان معزی به همراه اسناد و تصاویری از خانه، مقبره و حوزه علمیه شیخ محمد علی معزی به چاپ رسیده است.

گفتنی است، ویژه نامه همایش بزرگداشت چهلمین سال ارتحال شیخ میرزا محمد علی معزی دزفولی با مدیر مسؤولی سید لطف الله سپهر، سردبیری عبدالکاظم علی نژاد، مدیر اجرایی بهرام نظری، تحریریه نجمه کیانی و مدیر هنری محمد جهانگیری، در اهواز منتشر شد.این ویژه نامه با هدف گرامیداشت جایگاه آیت الله شیخ میرزا محمد علی معزی و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ویژگی های شخصیتی این عالم ربانی منتشر شد./9461/ن602/ع

ارسال نظرات