۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳

پیام آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه امام صادق‌ فیروزکوه

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه امام صادق‌(ع) فیروزکوه برای طلاب و اساتید این حوزه آرزوی موفقیت در نشر حقایق قرآنی و معارف اهل بیت (ع) نمود.
آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه امام صادق‌(ع) فیروزکوه برای طلاب و اساتید این حوزه آرزوی موفقیت در نشر حقایق قرآنی و معارف اهل بیت (ع) نمود.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا اَیُّهَا الّذین آمَنوا اتَّقُوا اللهَ وَ کُونُوا مَعَ الصّادِقین

در ظلّ توجّهات عالیه حضرت بقیة اللّه مولانا المهدی ارواح العالمین له الفداء، افتتاح سال تحصیلی جدید مدرسه و حوزه علمیه را که به نام نامی و اسم گرامی حضرت امام جعفر صادق‌علیه الصلاة والسلام در منطقه دارالسیاده وشتان فیروزکوه تأسیس و نامگذاری شده است تبریک عرض می‌کنم. امید است تا ظهور موفور السّرور آن ولی دوران و صاحب العصر و الزّمان به نشر حقایق قرآنی و معارف اهل البیت علیهم‌السلام و تربیت علماء و دانشوران بزرگ و حافظان حدود و ثغور عقائد اسلامی معمور و برقرار باشد وآن منطقه از برکات این مدرسه علمیه مستفیض بوده و موجب آشنائی بیشتر و کاملتر اهالی محترم با هدایت‌های قرآنی و تعالیم ولائی گردد و درخشش تابناک آن بر روشنائی قلوب مؤمنان بیفزاید.

بدیهی است همکاری و همراهی همگان در پیشرفت اساس و گسترش آن موجب خشنودی و مسرّت قلب آن عزیز زمان و قطب عالم امکان عجل الله تعالی فرجه‌الشریف خواهد بود.

در خاتمه، موفّقیت بانیان و پیشگامان در این امر خیر و ادامه‌دهندگان راه آنها و تأییدات مدیریّت دلسوز و اساتید و طلاب گرامی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم و ملتمس دعای خیر شما هستم.

13شوّال المکرّم1432/ لطف الله صافی
/914/د102/ج


ارسال نظرات