۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۳۰۱
از سوی حوزه علمیه حضرت نرجس ساری؛

غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی در نمایشگاه عفاف مازندران راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ غرفه پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه پوشش نور و نجالت یکی از مهم‌ترین بخش‌های جانبی این نمایشگاه است.
پاسخگويي به سوالات ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، غرفه پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه پوشش نور و نجالت یکی از مهم ترین بخش های جانبی این نمایشگاه است.

خانم ساداتیان، مسؤول غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در نمایشگاه پوشش نور و نجابت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درساری با اشاره به این که غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی در بخش احکام، شبهات دینی و مشاوره خانواده فعالیت خود را از ابتدای نمایشگاه آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این غرفه از مبلغان مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری جهت پاسخگویی به سؤالات دینی علاقه مندان استفاده می شود.

مسؤول غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در نمایشگاه پوشش نور و نجابت از استقبال گسترده بازدید کنندگان از بخش پاسخگویی به سؤالات دینی دومین نمایشگاه پوشش نور و نجابت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این غرفه به مهم ترین سؤالات مراجعه کنندگان دربخش های احکام و شبهات پاسخ داده شد.

ساداتیان با بیان این که تبلیغ دین مبین اسلام در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار گرفته اند، کار بسیار سختی است، تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام همه توان خود را برای ضربه زدن به ارزش های دینی واسلامی به گرفته اند.

وی، شبهه افکنی را یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه دشمنان دانست و ادامه داد: دشمن هر روز شبهه جدیدی را در مباحث اعتقادی، فرهنگی و حتی سیاسی ترویج می کند که باید این شبهات پاسخ داده شود.

ساداتیان با بیان این که مبلغان دینی در عرصه پاسخگویی به شبهات وظیفه و رسالت بسیار سنگینی را برعهده دارد، گفت: یک مبلغ باید با حضور بیشتر درجامعه پاسخگوی این شبهات باشد.

وی، افزایش توان علمی مبلغان به منظور پاسخگویی به شبهات دینی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز شبهات سنگینی علیه اعتقادات دینی ما از سوی دشمن طرح می شود که مبلغان باید به شیوه ای علمی به آنها پاسخ گوید.

مسؤول غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در نمایشگاه پوشش نور و نجابت، تجهیز مبلغان دینی به ابزار مناسب تبلیغی را ضروری دانست و گفت: یک مبلغ دین باید ضمن مخاطب‌شناسی نسبت به ترویج آسان تبلیغ گام های اساسی بردارند.

ساداتیان در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از گسترش جلسات خانگی در سطح کشور، این گونه جلسات را آفتی برای ترویج صحیح مبانی دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از افراد که خود را مبلغ دینی معرفی می کنند با حضور در این گونه جلسات پاسخ نادرستی به مسائل می دهند وزمینه ایجاد شبهه در ذهن مخاطب را فراهم می کنند.

وی، بهره گیری از فارغ التحصیلات حوزوی برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی در سطح جامعه را ضروری دانست و گفت: امروز باید از توان علمی و تبلیغی مبلغان تحصیل کرده بیشتر در فعالیت های دینی و رهنگی بهره گیریم./950/پ202/س
ارسال نظرات