۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۳۲۴
امام جمعه بوشهر:

استقبال از ‌خادمان امام رضا در استان‌ها بیعت مردم با فرهنگ رضوی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بوشهر گفت: حضور خادمان حرم رضوی بیعت مردم این استان با فرهنگ رضوی است و عطر خوش آن استان ملکوتی را در اینجا پراکنده است.
حجت الاسلام والمسلمين غلامعلي صفايي بوشهري
به گزارش خبرگزاری رسا‌، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری روز گذشته در دیدار با خادمان بارگاه منور رضوی افزود: این روزها حضور خادمان حضرت رضا(ع) تمام ایران را خوشبو کرده است که امیدواریم همه ایران از عنایات و هدایت های حضرت ثامن الحجج(ع) بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: امید است جشن های زیرسایه خورشید و سایر برنامه های مشابه آن هدایت بصیرت و تعالی اسلامی را به برکت حضور این کاروان وابسته به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) به تمام نقاط کشور برساند.

حجت الاسلام والمسلمین  صفایی بوشهری با بیان اینکه در بارگاه منور رضوی مرکز نشر اسلام راستین است اظهار داشت: خادمان این بارگاه پیام آوران اسلام و به ویژه فرهنگ رضوی هستند که تا یک سال آثار و برکات حضور ان ها در استان بوشهر بر جای می ماند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: در صورتی که هر سال شعاری برگرفته از فرهنگ رضوی برای جشن های زیر سایه خورشید در نظر گرفته و آن شعار در ایران و کشورهای اسلامی نهادینه شود افزایش کیفی این جشن ها بیش از پیش موثر است .

قابل ذکر است؛ چهارمین دوره جشن های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر در 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از تاریخ 7 تا 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود./930/د102/س

ارسال نظرات