۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۵۲۱
آیت الله علوی گرگانی:

وهابیت آلت دست استکبار و صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی،‌ وهابیون افراطی را آلت دست و غده سرطانی ساخته شده توسط استکبار جهانی و صهیونیسم دانست و کشتار شیعیان کشور پاکستان را محکوم کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار شماری از علمای پاکستان،‌ با محکوم کردن کشتار مردم،‌ مسلمانان و شیعیان این کشور،‌ خواستار اتحاد امت اسلام در مقابل نقشه های استکبار جهانی شد.

وی با بیان اینکه گروه های تکفیری و وهابیت غده سرطانی ساخته دست استکبار و آمریکا هستند، ابراز داشت:‌ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی از شیعه هراس به دل دارند و می دانند که شیعه عامل تحرک و پویایی جهان اسلام است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به نقشه های دشمنان برای تضعیف و ضربه زدن به شیعیان تاکید کرد: اگر شیعه تضعیف شود و آسیب ببیند،‌ دشمنان به اهداف و منافع خود می رسند و در آن صورت موفق خواهند شد نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند.

وی در ادامه به وضعیت حساس کشور پاکستان اشاره کرد و با بیان اینکه دولت پاکستان به سراغ تکفیری ها و وهابی ها نرود، از دولتمردان این کشور خواست به حقوق شیعیان احترام بگذارند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم علمای پاکستانی را به حرکت و جنب و جوش در این راستا توصیه کرد و گفت: علمای این کشور می توانند با نقش آفرینی از سازمان های بین المللی بخواهند که در مقابل این جنایات سکوت خود را بشکنند و موضع محکمی را اتخاذ نمایند.

آیت الله علوی گرگانی همچنین سخنان جسارت آمیز امام جماعت مسجدالنبی به ساحت مقدس ائمه و شیعیان را محکوم کرد و گفت که وی از سوی وهابیت تغذیه و حمایت می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات