۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۷۴۹
امام جمعه رشت:

سفر رهبری به کرمانشاه معیاری برای اثبات ارادت مردم ایران به ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه معیاری برای اثبات میزان ارادت مردم ایران به حاکم جامعه اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و استقبال بی‌نظیر مردم از ایشان، اعلام کرد: دشمن به دنبال دور‌کردن مردم از اهل بیت(ع) و ولایت فقیه بوده و هست، اما مردم ما در وقایعی مانند ولادت امام رضا(ع) و سفر مقام معظم رهبری محبت به اهل بیت(ع) و ولایت فقیه را در عمل ثابت کردند.

خطیب نماز جمعه رشت، سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه را معیاری برای اثبات میزان ارادت مردم ایران به حاکم جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: دروغ بزرگ نبود دموکراسی و علاقه مردم به حکومت در ایران با استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری برملا شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: غرب خود را مهد دموکراسی و آزادی می داند اما حکومت های غربی استبداد مطلق هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، قیام های مردمی و ضد سرمایه داری در هزار و سی شهر آمریکا را نتیجه صدور فرهنگ انقلاب به کشورهای عربی و غربی دانست و گفت: غرب دار به سمت از بین رفتن نظام سرمایه داری پیش می رود و در آینده شعارهای جمهری اسلامی در دنیا به تحقق خواهد پیوست.

امام جمعه رشت با ساختگی خواندن سناریوی طرح ترور سفیر عربستان توسط ایران گفت: این داستان جعلی بهانه ای برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از وقایع روی داده در آمریکا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری،همراه ساختن افکار عمومی برای حمله به ایران به بهانه مبارزه با تروریسم را از دیگر اهداف پشت پرده این سناریوی دروغین خواند و گفت: این تهدیدها در نزد ملت ایران نخ نما شده است و ایران مثل عراق و افغانستان قابل اشغال شدن نیست.

خطیب نماز جمعه رشت اضافه کرد: ایران با عربستان اختلافاتی دارد، اما ایران اسلامی سیاست های خود را با ترور اعمال نمی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه نخست، دینداری و عمل صالح را موجب افزایش محبت دانست و گفت: یکی از رموز پیروزی اسلام در زمان صدر اسلام وفق و مدار با مردم بوده است و باید مردم را با اعمال خود جذب دین و اسلام کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، احسان و دست‌ بخشنده داشتن را از دیگر عوامل افزایش محبت خواند و خاطرنشان کرد: انسان بنده محبت و احسان است و بخشش و فرد بخشنده در ایام نیاز را فراموش نمی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جامعه با محبت از آسیب های اجتماعی مصون می شود، گفت: افزایش محبت در جامعه روح برادری و دلسوزی به همنوع را افزایش داده و مانع از گسترش آسیب های اجتماعی می شود.

امام جمعه رشت، محبت به اهل بیت(ع) و دوستداران آنان را از
مهم ترین عوامل ایجاد روح محبت در جامعه دانست و افزود: مسلمانان اشداء علی الکفار هستند، اولیای خدا را دوست دارند و دشمنان خدا را دشمن می دانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) تنها محبت اهل بیت(ع) را به عنوان مزد رسالت عظیم خود تعیین کرده است./950/پ201/س
ارسال نظرات