۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۰۵۰
آیت الله طبرسی هشدار داد:

تداوم شیطنت‌ فتنه‌گران در انتخابات آینده با پاسخ کوبنده ملت ایران روبه‌رو می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با هشدار به برخی دست‌های فتنه‌گر برای غیر قانونی جلوه دادن انتخابات آینده در کشور‌ گفت: ملت ایران دست‌های فتنه گری که به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد را قطع خواهند کرد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه که در ساری برگزار شد، با هشدار به برخی دست‌های فتنه‌گر برای غیر قانونی جلوه‌دادن انتخابات آینده در کشور‌ گفت: ملت ایران دست‌های فتنه‌گری که به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد را قطع خواهند کرد.
 
وی با بیان این که فتنه‌گران در انتخابات سال 88 همه توان خود را برای تضعیف این نظام دینی به کار گرفتند، افزود: آنها با ایجاد شبهه در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زمینه برخی مشکلات را در سطح کشور فراهم کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فتنه‌گران با طرح حضور ناظران بین المللی در انتخابات آینده مجلس به دنبال خدشه‌دار کردن انتخابات در کشور هستند، خاطرنشان کرد: باوجود گذشت زمان از حوادث پس از انتخابات دهم، اما همچنان برخی پس‌لرزه های عوامل فتنه در داخل کشور احساس می شود.
 
وی با بیان این که فتنه‌گران در انتخابات دهم همه توان خود را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفتند، افزود: براندازی نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آنها در حوادث پس از انتخابات بود.
 
امام جمعه ساری، تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ولایت را تنها را خنثی‌شدن توطئه‌های شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز در نظام اسلامی همه وظیفه دارند پیرو خط ولایت باشند و در همین مسیر گام بردارند.

آیت الله طبرسی، خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات آینده از برنامه‌های مهم فتنه‌گران دانست و تصریح کرد: با گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری همه این توطئه‌های شوم خنثی خواهد شد.

وی با تأکید براین که فتنه گران باید بدانند این بار دیگر اجازه کوچک‌ترین تحرک به آنها داده نخواهد شد، افزود: دستگاه های متولی امر باید با هرگونه تحرک و شیطنتی از سوی فتنه گران داخلی و خارجی به شدت برخورد کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شورای نگهبان وظایف خود را به شکل شایسته‌ای تا کنون اجرایی کرده است، گفت: رسالت این شورا در انتخابات آینده نیز سنگین است و باید مصلحت نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی، حضور پر شور مردم در انتخابات را زمینه‌ساز خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان دانست و با بیان این که ملت ایران همواره حضوری گسترده در انتخابات داشتند، گفت: یکی از راه‌های خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود، وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف دانست و با بیان این که دشمنان نظام همواره در پی اختلاف و تفرقه میان مسؤولان و مردم بوده و هستند، افزود: امروز آحاد جامعه اسلامی باید هوشیار باشند تا دشمن از مسائل داخلی کشور سوء استفاده نکند.
 
وی، عامل پیروزی های متعدد نظام اسلامی در بیش از سه دهه اخیر را وحدت ملت ایران در عرصه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه از وحدت این ملت هراسان بوده و هستند، چون این عامل را سدی در برابر نقشه های شوم خود می دانند.
 
امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود، مهم‌ترین وظیفه مسؤولان را خدمت گزاری دانست و با بیان این که یک مسؤول در نظام اسلامی خدمت به مردم را باید وظیفه و رسالت اصلی خود بداند، گفت: مدیران باید از فرصت به دست آمده در جهت خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه استفاده کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات