۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۰۵۱

اعزام روحانیان رزمنده آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از روحانیان رزمنده آذربایجان شرقی جهت روایت‌گری از دوران دفاع مقدس، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
دفاع مقدس، راهيان نور، مناطق عملياتي
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش در تعاملی مشترک با سپاه عاشورا اقدام به اعزام حدود پنجاه هزار دانش‌آموز استان جهت بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می کند.

وی خاطر‌نشان کرد: تعدادی از روحانیان و مبلغان بسیجی آذربایجان شرقی در قالب کانون راویان دفاع مقدس و تعدادی نیز از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب جهت روایتگری دوران غرور و حماسه اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: تعدادی دیگر از روحانیان رزمنده آذربایجان شرقی نیز جهت روایتگری از دوران دفاع مقدس و تعدادی دیگر جهت تبیین و تبلیغ احکام دینی و اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی با بیان این‌که هر کاروان از حضور حداقل یک روحانی بهره‌مند است، تصریح کرد: روحانیان اعزامی به تشریح نقش رزمی و تبلیغی روحانیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام سه گروه از برادران و یک گروه از خواهران مبلغ بسیجی جهت شرکت در دوره تربیت و مشاوره شهر قم خبر داد و اظهار داشت: 22 طلبه بسیجی از حوزه های علمیه استان با آموزش مهارت‌های تربیتی و مشاوره‌ای در مدارس علمیه استان فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام سرایی با تأکید بر این‌که توجه به مسائل اخلاقی و تربیتی در تأثیرگذاری معنوی حوزه‌های علمیه نقشی بسزا دارد، گفت: ارائه مشاوره‌های خانوادگی، تربیت فرزند، ازدواج، اخلاق فردی و اجتماعی از‌ محورهای کاری مشاوران بسیجی خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات