۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۱۴۳
رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان:

سخنان آیت الله خامنه ای نشانگر دلسوزی ایشان در خصوص امت عربی و اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان، سخنان وحدت گرایانه آیت الله خامنه ای را نشانگر نگرانی و دلسوزی عمیق ایشان در خصوص امت عربی و اسلامی دانست و از اتهام زنی آمریکا علیه ایران انتقاد کرد.
شيخ احمد قطان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت «قولنا و العمل» لبنان، روز گذشته با تقدیر و تمجید از نقش برجسته آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در حفظ وحدت اسلامی، گفت: سخنان وحدت گرایانه آیت الله خامنه ای نشانگر نگرانی و دلسوزی عمیق ایشان در خصوص امت عربی و اسلامی است.

وی با اشاره به اتهام زنی اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پیرامون دست داشتن در سوء قصد به جان سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بسیار بزرگ تر از آن است که به ترور سفیر دولتی دوست و همسایه بیاندیشد، جدای از آن هیچ منفعتی هم در این کار ندارد، بلکه این کار در راستای منافع دولت آمریکا و همدستانش در منطقه است.

شیخ احمد قطان همچنین با انتقاد از بیانیه اخیر اتحادیه عرب پیرامون اوضاع سوریه، گفت: آیا این بیانیه نشانگر قدرت و استقلال اتحادیه عرب است یا نشان می دهد که این اتحادیه، عروسک خیمه شب بازی در دستان غرب و دولت آمریکاست.

گفتنی است که اتحادیه عرب در نشست فوری خود در روز یکشنبه، شانزدهم اکتبر در قاهره با قرار دادن ضرب الاجلی پانزده روزه، دولت سوریه و احزاب مخالف در این کشور را به آغاز مذاکرات فراخواند./981/ب902/گ
ارسال نظرات