۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۳۴۳
امام جمعه کرمانشاه:

سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه،‌ خاطره انگیز و خنثی کننده توطئه دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه و استقبال وصف نشدنی آحاد مردم از ایشان را عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان و بسیار پرمعنا،‌ تاریخی و خاطره انگیز توصیف کرد.
سخنراني رهبر انقلاب در جمع مردم کرمانشاه ديدار روحانيون شيعه و اهل تسنن استان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب ديدار روحانيون شيعه و اهل تسنن استان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب حضور رهبر معظم انقلاب در گلزار شهداي کرمانشاه
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از عنایت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و سفر ایشان به این منطقه قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن از این سفر درس گرفتند،‌ استقبال اقشار مختلف مردم از ایشان را وصف نشدنی خواند و ابراز داشت: رسانه های داخلی و خارجی و جهانیان مشاهده کردند که استقبال مردم از رهبری یک استقبال عادی نبود بلکه انسان از این همه شور و شوق و ارادت متحیر می ماند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ما از نزدیک شاهد صحنه های بسیار جالبی از عشق و ارادت عمیق مردم به رهبر معظم انقلاب بودیم، مردم برای دیدن ایشان اختیار از دست داده بودند و اشک شوق می ریختند.

حجت الاسلام والمسلمین علما با اشاره به پیوند ناگسستنی ملت با رهبری،‌ تاکید کرد: آنهایی که ادعا می کنند نسل جوان و مردم از نظام و ولایت جدا شده اند، باید این صحنه ها را مشاهده کنند و ببینند که جامعه ایران و جوانان از عمق جان به رهبری عشق می ورزند.

وی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب یک سفر تاریخی بود،‌ تصریح کرد:‌ رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خود که در دیدارهای مختلف داشتند ‌از محبت، صمیمیت و مردانگی و پهلوانی مردم به نیکی یاد کردند و آنها را ستودند.

حجت الاسلام والمسلمین علما یادآور شد: سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه سفری ماندگار، خاطره انگیز و پر معنا بود و هیچ گاه از یاد و ذهن مردم این دیار فراموش نخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت:‌‌ امروز مردم هشتاد کشور بر علیه دولت های خود قیام کرده اند،‌ اما در ایران مردم عاشق رهبری هستند و در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه جلوه هایی از این پیوند به نمایش درآمد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: در طول سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان ایشان نیز که به شهرستان ها رفتند استقبال خوبی از آنها صورت گرفت .

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سفر رهبری به کرمانشاه سفری معنوی،‌ روحانی و سرشار از برکات مادی و معنوی برای این استان بود،‌ از اختصاص دوازده هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های مصوب در سفر ایشان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علما با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل مشکل اشتغال و بیکاری در استان کرمانشاه، یادآور شد: نرخ بیکاری در استان کرمانشاه قدری بالا است،‌ از این رو رهبری هیات دولت و مس‍ؤولان استانی را موظف کردند که با برنامه ریزی و تدبیر مناسب این مشکلات را حل کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات