۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵
حجت الاسلام آقا تهرانی:

جبهه پایداری خواستار اجرای اصول منشور اصولگرایی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آقا تهرانی، با تشریح دلایل عدم حضور جبهه پایداری در کمیته 8+7 گفت: ما نسبت به شخص آیت الله مهدوی کنی ارادت ویژه ای داریم اما مشکلاتی وجود دارد که بایستی حل شود.
حجت الاسلام آقا تهراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام آقا تهرانی شنبه شب در حاشیه همایش جبهه پایداری در قم، در پاسخ به این سؤال که با توجه به ضرورت وحدت و تاکیدات آیت الله مهدوی کنی در این خصوص، چرا جبهه پایداری با جبهه اصولگرایی متحد نمی شود، ابراز داشت: نفس وحدت به ما هو وحدت دارای بار ارزشی نیست، برخی می گویند این گونه هست.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: نسبت به حضرت آیت الله مهدوی کنی باید این نکته را بیان کنیم که ایشان مورد احترام و علاقه ما است و ما نسبت به ایشان فوق العاده احترام قائلیم و رعایت همه چیز را می کنیم، سابقه ایشان خوب بوده است و ایشان این مساله را نشان داده اند.

حجت الاسلام آقا تهرانی بیان کرد: منتهی مذاکرات و نشست ها در این باره است که اصولی که در منشور اصولگرایی نوشته اند و آقایانی که دم از این بزرگان می زنند رعایت کنند ما بیش از این حرفی نداریم.

وی بیان کرد: در آخرین جلسه ای که نمایندگان مجلس خدمت رهبری بودیم ایشان اشاره کردند کسانی که می خواهند برای انتخابات آینده بیایند متصل به کانون های قدرت و ثروت نباشد، ما روی اینها حرف داریم.

حجت الاسلام آقا تهرانی با تاکید بر اینکه ما برای صحبت و گفت و گو آماده هستیم و نسبت به شخص آیت الله مهدوی کنی جز خوبی سراغ نداریم، تصریح کرد: اما علت اینکه در جلسات شرکت نکردیم چون در این جهات حرف است و اگر حل شود مشکلی نخواهد بود.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام قاسم روانبخش از دیگر اعضای جبهه پایداری در قم نیز در پاسخ به سؤالی در خصوص ارتباط این جبهه با جریان انحرافی تاکید کرد: اصل جبهه پایداری برای مقابله با جبهه انحرافی است. به این گونه حرف ها حتی زن بچه مرده هم می خندد.

وی در این خصوص که چه تضمینی وجود دارد جبهه پایداری در این مسیر ثابت قدم باشد و از مسیر منحرف نشود، تاکید کرد: متر و خط کش ما در تمام امور باید تطبیق با ولایت باشد.

این عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی بیان کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در آینده منحرف نشود، همواره هم باید مراقب باشیم و توکل ما به خدا باشد امیدواریم با ارتباطی که با بزرگان پیدا می کنیم و به نصایح آنها اهمیت می دهیم از خطر انحراف در امان بمانیم.

زارعی از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز در پاسخ به سؤالی این جبهه را فراتر از یک جریان و حزب سیاسی توصیف کرد. /924/پ203/ج
ارسال نظرات