۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۵۶۹

نام‌نویسی بیش از 200 نفر در دروس آزاد حوزوی تبریز

خبرگزاری رسا ـ فراخوان نام نویسی از عموم علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آزاد دروس حوزوی در حوزه علمیه طالبیه تبریز با استقبال رو‌به‌رو شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
حجت الاسلام محرم صادقیان، معاون آموزشی حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به استقبال عموم مردم به ویژه بازاریان و دانشحویان دانشگاه‌های تبریز از طرح دروس آزاد حوزوی، مهلت نام‌نویسی تا پایان هفته جاری تمدید شده است.

وی با بیان این‌که فراخوان نام‌نویسی از عموم علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آزاد دروس حوزوی در حوزه علمیه طالبیه تبریز با استقبال رو‌به‌رو شده است، گفت: تاکنون بیش از دویست نفر در کلاس‌های آزاد دروس حوزوی ویژه عموم مردم نام‌نویسی و پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه طالبیه تبریز با بیان این‌که هیچ محدودیتی در پذیرش طلبه به صورت آزاد وجود ندارد، خاطر‌نشان کرد: کلاس‌های آزاد دروس حوزوی هفته دوم آبان ماه از مقدمات تا سطح عالی برای عموم علاقه‌مندان به تحصیل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صادقیان همچنین از استقبال جمعی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های تبریز برای شرکت در این کلاس‌ها خبر داد و گفت: این طرح در راستای احیای جایگاه تاریخی حوزه علمیه طالبیه و همچنین آشنایی عموم مردم با دروس و علوم حوزوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد حوزه علمیه طالبیه تصریح کرد: این مرکز علوم دینی در کنار بزرگ‌ترین بازار خشتی و سرپوشیده جهان که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، واقع شده از این رو پیش بینی می شود بازاریان بیشترین استقبال را از این کلاس ها داشته باشند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 5257413 و 5240222 – 0411 تماس بگیرند./935/پ202/س
ارسال نظرات