۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۶۴۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

جمهوری اسلامی ایران الگوی مدیریت اسلامی برای دنیا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مخالفان اسلام همواره تلاش کردند تا اسلام را دینی ناکارآمد در حوزه مدیریتی جلوه دهند، گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور اسلامی به الگوی مدیریت اسلامی برای دنیا تبدیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمين زين العابدين قرباني، نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، پنجشنبه در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان اداره کل بیمه خدمات درمانی استان در رشت، با اشاره به اقتدار اسلام در دنیا، گفت: حرکت های مردمی در خاورمیانه و این بیداری اسلامی نشان دهنده جایگاه مقتدر اسلام است.

وی با اشاره به این که بهار عربی‌ای که امروز در کشورهای اسلامی و حتی اروپا و آمریکا به وجود آمده ثابت می‌کند تنها اسلام است که می‌تواند دنیا را اداره کند، افزود: ایران اسلامی به عنوان کشوری که بر محور اسلام و احکام ناب دینی پایه گذاری شده است امروز به عنوان الگوی بسیاری ازکشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مخالفان اسلام همواره تلاش کردند تا اسلام را دینی ناکارآمد در حوزه مدیریتی جلوه دهند، گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور اسلامی به الگوی مدیریت اسلامی برای دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف طرح ناکارآمد جلوه دادن اسلام از سوی غرب را خنثی کرد، ادامه داد: ایران اسلامی دربیش از سه دهه اخیر با پشتوانه عظیم دینی توانسته خود را به عنوان الگویی در دنیا معرفی کند.

امام جمعه رشت با بیان این که برخی ها اسلام را دینی ناقص وناتوان مطرح می کردند و حتی براین ادعای خود نیز پافشاری داشتند، گفت: اما امروز عکس این ادعا ثابت شده و می‌توان بر اساس کتاب و سنت در همه اعصار پاسخگوی نیازمندی‌های مردم بود و جمهوری اسلامی امروز می‌تواند الگویی برای همه کشورها است.

وی، انقلاب های مردمی درخاورمیانه و حتی برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی را متأثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروزملت های آزادی خواه دنیا به تأسی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای بازپس گیری حقوق از دست رفته خود به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه درگیلان با بیان این که دامنه این حرکت های مردمی و ضد دیکتاتوری هر روز گسترده تر خواهد شد، ادامه داد: امروز جنبشی که در آمریکا و اروپا بر ضد سرمایه داری آغاز شده زمینه ای برای نابودی حکومت های دیکتاتور و ظالم خواهد بود.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به وظایف سازمان بیمه در برابر مردم اشاره کرد و گفت: سازمان های بیمه گر باید در ارائه خدمات به مردم به ویژه خانواده های مستضعف و محروم جامعه پیشگاه باشند، چون این انقلاب و نظام به برکت حضور همین افراد مستضعف پایه گذاری شده است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که در دنیای امروز برای رفع این گرفتاری بیمه را مطرح کردند تا بیماران، حوادث دیدگان، سوانح‌دیدگان بتوانند از مزایای بیمه بهره‌مند شوند، ادامه داد: این منحصر به دنیای غرب نیست، در اسلام یک چنین راهی برای نجات انسان‌ها قرار داده شده، کسانی که مشکل‌ دارند، عائله اسلام هستند./950/پ202/ص
ارسال نظرات