۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸
مسؤول شورای هماهنگی خوزستان:

توطئه های غربی علیه ایران به دنبال حذف کانون بصیرت افزایی جهان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: توطئه های غربی علیه ایران به دنبال حذف کانون بصیرت افزایی جهان است.
حجت الاسلام عظيمي مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دارای دو جنبه الهی و مردمی است، عنوان داشت: انقلاب اسلامی از یک سو مبنای حکومتی آن احکام الهی که برای سعادت دنیوی و اخروی وضع شده اند و یک سو انقلاب اسلامی یک نهضت مردمی است و مردم در ساختار حکومت نقش اساسی دارند.

توطئه های غربی علیه ایران به دنبال حذف کانون بصیرت افزایی جهان است

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر مبنای نهضت عاشورایی و پیام بعثت و غدیر شکل گرفته بود، گفت: خیزش های آزادی خواه در سراسر جهان محصول نظام مقدس اسلامی است و استکبار جهانی به دنبال از بین بردن کانون اصلی در جامعه جهانی است.

حجت الاسلام عظیمی ابراز داشت: پیروی واقعی و نه سلیقه ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ترویج معارف دینی، شناخت جایگاه ولایت فقیه، برخورد نکردن گزینشی با رهنمودهای رهبری از اساسی ترین کارهای که باید در مقابله با جنگ نرم دشمنان انجام دهیم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به مصرف کالاهای صهیونیستی در جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: در این زمینه، اساسی ترین مشکل موجود عدم تبلیغات لازم و کافی برای این مسئله است و گرنه ملت ایران اگر در جریان محصولات صهیونیستی باشد به یقین آنها را تحریم خواهند کرد.

این فعال عرصه فرهنگی زنده بودن آرمان های جمهوری اسلامی ایران را در گرو حضور با نشاط مردم در صحنه ها و راهیپمایی ها دانست و گفت: دادن امید به دوستان و ناامیدی به دشمنان یکی از پیام های حضور مردم در راهپیمایی ها می باشد.

حجت الاسلام عظیمی با بیان این که دانش آموزان آینده سازان میهن ایران اسلامی هستند، بیان داشت: اگر بتوانیم بصیرت دانش آموزان را در مراسم های همچون 13 آبان افزایش یابیم، روحیه استکبار ستیزی در نسل های آینده انقلاب اسلامی حفظ خواهد شد./9463/ت302/ص
ارسال نظرات