۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۱۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

حضور نسل جوان در 13 آبان مشت محکمی بر دهان امپریالیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی امروز، این حضور را نشان از حمایت همه جانبه مردم به ویژه نسل جوان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در حاشیه برگزاری مراسم سیزدهم آبان ماه ساری در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی‌(ره) و همراهی و همدلی ملت ایران بود که به پیروزی رسید و فریاد استکبارستیزی ملت ایران را در جهان منتشر کرد.

وی خاطرنشان کرد: جهانیان بداند با این که بیش از سی سال از انقلاب اسلامی گذشته است، اما هنوز ملت ایران همان استکبارستیزی گذشته را فریاد می‌زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به خیزش‌های ایجاد شده در کشورهای منطقه و نهضت وال استریت گفت: راهپیمایی سیزدهم آبان بزرگ‌ترین کلاس آموزشی است که نمای بیرونی نیز دارد و موجب دلگرمی اسکتبارستیزان جهان می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: روز دانش‌آموز یادآور سه رویداد تبعید امام (ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و به پاس رشادت‌های تاریخ انقلاب اسلامی باید 13 آبان را گرامی بداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این روز را به صورت شایسته باید گرامی داشت تا جهان بداند هنوز هم ایرانی در خط ولایت است.

وی نیز نگاه ملت به تعظیم شعائر ملی و مذهبی را یک نگاه اعتقادی دانست و گفت: راهپیمایی 13 آبان متعلق به همه‌ آحاد مختلف مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، معادلات دشمن را برهم می‌زند و توطئه‌ها را خنثی می‌کند و سبب بیداری ملت‌ها می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی امروز، این حضور را نشان از حمایت همه جانبه مردم به ویژه نسل جوان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور در صحنه خود مشت محکمی بر دهان امپریالیسم جهانی زدند./950/پ202/س
ارسال نظرات