۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۷۹۷

بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند احداث حوزه علمیه برادران خوی

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر به خوی از روند احداث ساختمان حوزه علمیه برادران این شهرستان بازدید کرد.
بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند احداث حوزه علمیه برادران خوی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی در ادامه دور جدید سفرهای شهرستانی، امروز در پنجاه و سومین سفر به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان خوی رفته است.

وحید جلال زاده به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاییان و همچنین کلنگ‌زنی کارخانه دو میلیون تنی سیمان الدوز خوی به این شهرستان سفر کرده است.

جلال زاده در ادامه سفرش به خوی از روستاهای عسگر آباد، دیزج جمشید خان، احمد آباد، اکبر آباد، ایره بوجاخ، یارم قیه، مهلزم، بیلوار، بیرنده، تیرکندی، سیه باز بازدید و پس از گفت‌وگو با مردم این مناطق، دستور لازم در خصوص تجهیز کتابخانه‌های روستایی، احداث خانه‌های عالم، مقاوم‌سازی مساجد و مدارس روستایی، ایجاد و تجهیز خانه های بهداشت و اجرای طرح های هادی در این روستاها صادر کرد.

در ادامه سفر استاندار آذربایجان غربی به همراه حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی و عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی از روند اجرای عملیات عمرانی ساختمان حوزه علمیه برادران این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ساختمان جدید حوزه علمیه برادران خوی در زمینی به مساحت یازده هکتار و زیربنای دوازده هزار متر مربع احداث می شود.

برای احداث این پروژه تا کنون پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای بهره برداری کامل آن نیز چهل میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

گفتنی است، با بهره‌برداری از این حوزه علمیه امکان تحصیل پانصد طلبه فراهم می شود./936/`202/s

ارسال نظرات