۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۲۰۰
آیت الله شبستری:

آژانس هسته‌ای به شعبه‌ای از وزارت امور خارجه آمریکا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به گزارش اخیر آمانو از فعالیت‌های هسته ای ایران گفت: ‌آژانس انرژی هسته‌ای به شعبه‌ای از وزارت امور خارجه آمریکا تبدیل شده است.
آيت الله مجتهدشبستري آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در دیدار فرماندهان سپاه عاشورای استان که در آستانه هفته بسیج ترتیب یافت، اظهار داشت:‌‌ اصل ولایت فقیه منحصر به بعد از انقلاب اسلامی نیست، بلکه در طول قرن‌های گذشته شخصیت‌های مذهبی و دینی مختلف همچون شیخ مفید، شیخ طوسی، شیخ انصاری و علامه حلی در مورد ولایت فقیه بحث‌هایی را مطرح کرده‌اند.

امام جمعه تبریز گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید امروز خداوند را شاکر باشند که در رأس فرماندهی آنان یک فقیه عالی‌قدر و یک مجتهد جامع‌الشرایط حضور دارد، در حقیقت با توجه به حضور ولایت فقیه در رأس فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، کارکنان این نیروها، سربازان امام عصر(عج) به شمار می روند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اظهار داشت: نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی به عنوان عامل وحدت و انسجام در واقع نقش همان نخ تسبیح است که اگر نباشد دانه‌های تسبیح متفرق خواهند شد.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات اخیر غرب علیه ایران گفت: ایران کوچک‌ترین تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را در کم‌ترین زمان و با پاسخ قاطع از طریق جنگ افزارهای پیشرفته پاسخ می دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ایران در حراست از مصالح ملی و منافع اسلامی در برابر معترضان و هرگونه تهدید، پاسخی در حداکثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

وی گفت: ‌آژانس انرژی هسته‌ای به شعبه‌ای از وزارت امور خارجه آمریکا تبدیل شده و گزارش‌های نادرستی تهیه می‌کند و با وجود گفته دبیر کل این آژانس مبنی بر آمادگی برای اعزام تیم کارشناسی به ایران، ‌سخنان وی ادامه چرندیات آمریکا است.

امام جمعه تبریز در ادامه به جنبش وال استریت در اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت:‌ این جنبش موجب شده تا دولت‌های اروپایی یکی پس از دیگری سقوط کند و در حال حاضر نیز دولت‌های یونان و ایتالیا سقوط کرده‌اند و این موج ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ‌هدف و مقصود ملل اروپا و آمریکا تنها اعتراض به سرمایه‌داری نیست بلکه اعتراض به نوع حکومتی است که امروز به نام دموکراسی بر آنان تحمیل می‌شود، ‌جنبش 99 درصد مردمی وال‌استریت حکومت یک درصد بر همه جامعه را بر نمی‌تابد./935/پ202/س
ارسال نظرات