۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۵۴۷
استاندار خراسان رضوی:

نظام اسلامی با تدبیر رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی با اشاره به سیره و منش شهدا‌ گفت: مسیر شهدا، مسیر ولایت است، همه ما اعم از مسؤولان، علما و سایر اقشار، هنگامی قدرشناس خون پاک شهیدان خواهیم بود که سرباز ولایت باشیم.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی در اجلاسیه بزرگ 533 شهید روحانی استان‌های خراسان‌ گفت: هرچه پشتیبانی آحاد ملت از مقام ولایت بیشتر باشد مطمئنا کشور در مسائل داخلی موفق بوده و در صحنه بین الملل نیز مسائلی چون بیداری جهان اسلام محقق خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل اخیر ایجاد شده از سوی اسرائیل غاصب، بیان کرد: دو هفته پیش که اسرائیل ما را تهدید نظامی کرد، امام خامنه‌ای این تهدید را با قاطعیت پاسخ گفتند و اسرائیل همان شب در مقابل دیدگان همه از موضع خود عقب‌نشینی کرده و سران آمریکا راه حل دیپلماسی را پیشنهاد کردند.

صلاحی با بیان این‌که وحدت مردم و پشتیبانی از ولایت پشت استکبار را به زمین می‌مالد، ابراز داشت: کسی که تحت ولای ولی امر مسلمین باشد از خطرات مصون می ماند همان‌گونه که تاکنون با تدبیر ایشان همه توطئه‌ها را پشت سر گذاشته ایم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش افزود: پس از برگزاری کنگره سراسری سرداران و 23هزارشهید خراسان رضوی، ضرورت برگزاری مراسمی خاص شهدای روحانی استان احساس شد.

وی به اهمیت زمان برگزاری یادواره‌ها اشاره و تصریح کرد: بعد از انجام امور یادواره شهدای روحانی، این مراسم با ایام غدیر و هفته بسیج همزمان شد و این اقتران به دلیل این بود که همه روحانیون شهید بسیجیان واقعی هستند.

صلاحی، در پایان به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: در اهمیت مسأله شهادت همین بس که حضرت علی‌(ع) در پایان نامه معروف خود به مالک می‌فرمایند «ای مالک در اینجا فرمان من به تو به پایان می‌رسد. من و تو هر دو سربازیم... بیا خدا را به بهترین آرزوهایمان قسم دهیم که من و تو را هم با شهادت بپذیرد تا در پیشگاه خدا با بدن گلگون حضور یابیم».

گفتنی است، اختتامیه برنامه های اجلاسیه بزرگ 533 شهید روحانی استان های خراسان که از 19 آبان ماه آغاز شده است، صبح امروز با حضور آیت الله مکارم شیرازی در تالار همایش صداوسیمای مشهد(صبا) برگزار شد. /930/پ203/س
ارسال نظرات