۰۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۵۹۲
عضو خبرگان رهبری:

کم‌کاری مبلغان دینی‌ سبب می‌شود دشمن افکار انحرافی خود را در لباس دین عرضه ‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: اگر روحانیت و مبلغان آگاهی به تکلیف خطیری که بر عهده‌شان قرار گرفته نداشته باشند، دشمن انحراف‌ها و القائات خود را با نام دین عرضه خواهد کرد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل صبح امروز در گردهمایی روحانیان شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، بر آگاهی مبلغان نسبت به رسالت خطیر خود تاکید کرد.

وی با بیان این‌که دشمنان با نام دین برای ضربه به دین وارد شده است، خاطر‌نشان کرد: اگر روحانیت و مبلغان آگاهی به تکلیف خطیری که بر عهده‌شان قرار گرفته نداشته باشند، دشمن انحراف‌ها و القائات خود را با نام دین عرضه خواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: شبکه‌های رسانه ای غرب به ویژه وهابیت و بهائیت به دنبال بهانه‌ها و سوژه‌های تخریبی علیه تشیع هستند، مبادا روحانیت نسبت به تکلیف خود غافل باشد، چراکه امروز دشمنان اسلام از هر غفلتی نهایت بهره را خواهد جست.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی تصریح کرد: سفره عظیمی که به عنوان سفره معرفت، شناخت و باورهای دینی گشوده شده است، باید با استفاده بهینه و بهره‌برداری صحیح همراه باشد، روحانیت و عموم علما باید قدر این ایام را برای به نمایش گذاشتن چهره حقیقی دین را بدانند.

وی صیانت و حراست از ارزش های دین را وظیفه خطیر روحانیت در دوران غیبت دانست و گفت: علما باید با خرافه زدایی از مجالس عزاداری حقیقت‌گوئی و تبیین واقعی ارزش‌‌های دین را در جامعه نهادینه کنند، امروزه وهابیت به عنوان دشمن اصلی شیعه و مکتب امام حسین(ع) به دنبال ضربه به مجالس حقیقی سوگواری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: وهابیت کوچک‌ترین آسیب‌ها و انحرافات شیعیان در باب عزاداری را مستند کرده و با پخش آن به دنیا اعلام کنند که شیعه از عقلانیت دور شده است، در حالی که عزاداران و بالاتر از آن عملی ما نباید با تبلیغ درست اجازه دهند که دشمن از این روزنه به نفع مطامع خود استفاده کند./935/پ202/س
ارسال نظرات