۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۶۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دشمنان به دنبال هویت‌زدایی از فرهنگ عاشورا هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در گردهمایی روحانیان سه شهر استان اردبیل گفت: دشمنان به دنبال هویت زدایی و هویت سازی از فرهنگ عاشورا برای ترویج سطحی نگری در دین هستند.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در گردهمایی روحانیان شیعه و اهل سنت شهرهای خلخال، کوثر و هشتجین اظهار داشت: رسانه های مغرض روزانه ده ها شبهه علیه دین و آموزه های شیعی وارد می کنند که بایستی هر کدام به صورت منطقی پاسخ داده شوند.

وی از روحانیت به عنوان حافظ ارزش‌های دینی در جامعه یاد کرد و گفت: رسالت امروز روحانیت نسبت به گذشته و قبل از انقلاب اسلامی، بسیار خطیر و حساس تر است، چراکه با گسترش رسانه های ارتباطی و اطلاعاتی نفوذ افکار التقاطی در داخل کشور گسترش یافته است.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به این‌که شناخت سطحی مردم از دین بزرگ‌ترین ضربه به نظام اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان به دنبال هویت زدایی و هویت سازی از فرهنگ عاشورا برای ترویج سطحی‌نگری در دین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مخاطب شناسی و تبیین سیاست دینی، دین سیاسی، پرهیز از غلوگویی و شناسایی معرفت دینی باید همواره مورد توجه روحانیت قرار گرفته و در جهت شناخت واقعی جامعه از دین قرار گیرد.

وی بر ضرورت بیان زیبایی‌های دین و پرهیز از سطحی‌نگری در دین تأکید کرد، افزود: هم اکنون 630 روحانی در سطح استان در یک هزار و 800 مسجد فعالیت می کنند که این مسأله نشان از کمبود روحانی در استان اردبیل حکایت دارد.

همچنین سیدسعداله رییس ساداتی، فرماندار کوثر در سخنانی اظهار داشت: آگاهی دادن به جامعه از سوی علمای آگاه و فرهیخته می‌تواند سبب جلوگیری از نفوذ فرقه‌های انحرافی در جامعه شود./935/پ202/س
ارسال نظرات