۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۲۰۶

راه‌اندازی شورای امر به معروف در یک هزار پایگاه بسیج آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی از راه اندازی یک هزار شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه های مقاومت بسیج استان خبر داد.
علي‌اکبر پورجمشيديان، دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، امروز در نشست شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: مهمترین اولویت امروز بسیج، کار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان با بهره مندی از آموزه های دینی و شیعی است.

وی با بیان اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین شیوه برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب است، تصریح کرد: بی تفاوتی جامعه اسلامی نسبت به منکرات، قبح زدایی از معاصی را به دنبال دارد که همین امر خواست دشمنان برای ترویج بداخلاقی‌ها در سطوح مختلف اجتماعی است.

فرمانده سپاه عاشورا از راه اندازی یک هزار شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه های مقاومت بسیج استان خبر داد و تصریح کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در بسیج فعالیت گسترده ای دارند که به زودی در در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت خواهند شد.

وی شناخت منکرات و احیای معروفات را مهمترین هدف فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه های مقاومت بسیج دانست و افزود: تقویت معنویت در بسیج و استفاده از توان فرهنگی این ظرفیت بزرگ مردمی در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نتایج بسیار مطلوبی در دراز مدت خواهد داشت.

پورجمشیدیان خواستار حمایت مادی و معنوی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و توجه رؤسای ادارات دولتی استان بر تقویت این فریضه الهی شد و گفت: مسؤولان ارشد استانی و نیز فرمانداران باید در زمینه فعالیت های این ستاد حمایت های لازم را داشته باشند.

همچنین پرویز آژیده، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر در تمام ادارات کل آذربایجان‌شرقی و کارخانجات ستادهای امر به معروف و نهی از منکر فعال شده است، اظهار داشت: بایستی موانع موجود برای فعالیت بهتر این ستاد شناسایی و بعنوان یک اصل مهم در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار توجه به مقوله عفاف و حجاب در ادارات در راستای احیای فریضه امر به معرف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: اگر به دنبال مقاله جدی با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمنان هستیم، راهی جز تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نداریم./935/پ202/س
ارسال نظرات