۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۱۱۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

عرصه قانونگذاری کشور نیازمند حضور افراد انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با بیان این که باید هوشیار باشیم تا شخصیت هایی که دارای سوابق انقلابی هستند، وارد عرصه قانون گذاری کشور شوند، ادامه داد: ورود افرادی با کارنامه سیاه به طور حتم به صلاح نظام نیست.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در جمع تعدادی از نیروهای اصولگرای استان با تأکید برتوجه نیروهای انقلابی و اصولگرای کشور به شرایط جامعه گفت: اگر نیروهای اصولگرا در کشور هوشیار نباشند ممکن است با ورود برخی افراد به مناصب مهم ممکن است برخی مسائلی که در مجلس ششم روی داد دوباره نیز تکرار شود.

وی با بیان این که باید از ورود افرادی که سابقه مشخصی ندارند به مجلس جلوگیری شود، افزود: اگر خدای ناکرده افرادی نااهل و مخالف نظام وارد عرصه تصمیم‌گیری کشور شوند با تریبون‌هایی که در اختیار دارند حرف‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و منحرفان را تکرارخواهند کرد.

امام جمعه رشت با بیان این که باید هوشیار باشیم تا شخصیت هایی که دارای سوابق انقلابی هستند وارد عرصه قانون گذاری کشور شوند، ادامه داد: ورود افرادی با کارنامه سیاه به طور حتم به صلاح نظام نیست.

وی با اشاره به این که امروز دشمنان نظام اسلامی همانند یک شکارچی در کمین هستند تا دیدن نقطه ضعفی در کشور تبلیغات منفی گسترده ای را علیه نظام آغاز کنند، خاطرنشان کرد: همه تلاش ها باید به این سمت معطوف شود تا افرادی با سابقه درخشان انقلابی وارد مجلس شوند.

امام جمعه رشت ادامه داد: اگر در ایران اسلامی تنها پنج نفر نماینده منحرف که از دشمنان ما الهام می‌گیرند به مجلس راه بیابد و دو کلمه حرف آمریکا و رژیم صهیونیستی را تکرار کنند همه بوق تبلیغاتی دنیا روی آن متمرکز می‌شود و پیشرفت‌های علمی، آرامش و امنیت و وحدت مردم کشور را نادیده می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این که آحاد جامعه اسلامی به ویژه نیروهای انقلابی و نخبگان جامعه باید تلاش کنند تا رهبر جامعه اسلامی دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند، گفت: امروز همه ما باید تلاش کنیم تا رهبر ما آسوده خاطر باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در جامعه اسلامی نباید همه مشکلات بر روی دوش رهبر جامعه دینی باشد، ادامه داد: اگر امروز جامعه اسلامی در عرصه های مختلف از یک پیشرفت همه جانبه برخوردار است به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب است.

امام جمعه رشت با اشاره به این که انتخابات مجلس از یک حساسیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم دراین انتخابات همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که دشمنان نظام از ماه ها قبل همه تلاش و سرمایه خود را در جهت تضعیف انتخابات آینده مجلس به کار گرفته اند، بیان داشت: به همین دلیل با تبلیغات منفی علیه نظام و دستاوردهای کشور در پی خدشه‌دار‌کردن انتخابات و کاهش حضور مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید برشناسایی افراد صالح و انقلابی به منظور ورود به مجلس گفت: دشمنان نیز در تلاش هستند از برخی افرادی با سوابق نامناسب جهت ورود در عرصه انتخابات حمایت کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات